OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

-

Av Linn Karlsson - 17 april 2012 18:09

If I was your girlfriend, I'd never let you go


 

Av Linn Karlsson - 17 april 2012 17:49

- WHAAAA!- Ska ner till Skåne på sveriges största tjejläger! (golf)

Holy shit, omfg, whaa, shit my god, oh my garden

- GLAD TJEJ -


Bild från dagens träning

 

Av Linn Karlsson - 17 april 2012 17:11

 - Hey I just met you and this is crazy

 but here's my number so call me maybe -


Back in hell, d.v.s Gullmarsskolan. Ni fattar inte hur mycket jag längtar efter sommarlovet! SJUKT!

Dagen har ändå varit helt okej. På idrotten hade vi fotboll (GILLA) och sedan på SO:n såg vi fortsättningen på cpfilmen. Filmen handlar om en tjej som typ vill gå runt och sätta på allt och alla, haha heeelt knas!


Efter skolan så skulle jag, Emelie, Anna och Frida åka in till golfen. Men påväg hem från skolan så stannade bussen eftersom en lastbil hade kört ner i diket. Så alla vi på bussen (ca. 50 ungdomar) gick av och fick gå hem. Bilar och andra körande grejor fick köra på cykelvägen och allt blev bara helt kaos!

Men som tur var så var vi inte så långt ifrån golfen så det tog inte jättelång tid att gå!

På golfen åt jag, tränade, lyssnade på musik och FRÖS! Det snöade idag, WHAAT? Asså det är april, snö? Skulle inte tro det! OMFG.


Hör av mig senare, ha en bra dag! PUSS


- Mys inne på golfen -


    




-

Av Linn Karlsson - 16 april 2012 22:04

- Wild Spirit -


    

Av Linn Karlsson - 16 april 2012 19:57

 

Hej på er! Tagga skola imorgon, NOT! Skulle sitta bra med en vecka lov till! Menmen, that's life!

Tidigare ikväll har jag haft träning med elitlaget och nu har jag nyss ätit lite och kollat på tv. Ganska go kväll!

Nu ska jag bara lägga mig i sängen, pumpa spotify, läsa i senaste numret av Frida och bara njuta sönder den sista tiden som är kvar av mitt påsklov 2012!


PUSSAR



  



Av Linn Karlsson - 16 april 2012 16:10

Hej mina läsare! Idag har jag studiedag, grymt yaa!

Dagen har jag spenderat inne på golfen. Har tränat och gått 9 hål med Elin och Anna. Orkade inte gå dom sista 9, seriöst är heeelt slut efter denna veckan asså. Kände på banan att jag nästan inte orkade gå! TPL.


Tisdag: Golfläger (träning och 18 hål)

Onsdag: Golfläger

Torsdag: Golfläger

Fredag: Innebandyträning (KÖTTA)

Lördag: Chill

Söndag: Cup (!)

Idag: Träning, 9 hål, kvällsträning, 9 håls träning

Imorgon: 9 hål + golftest

Onsdag: Dans

Torsdag: ESTOCHOLMO (!!!)


 

Åh nej, jag är inte trött eller så (host). Ska bli sååå gött att åka upp till Stockholm på torsdag, taggar sönder här!


Nu ska jag snart in och träna, hör av mig senare! Puss



 


 

Av Linn Karlsson - 15 april 2012 20:40

 

-Hola Blogga!- Mitt hår ser helt kaos ut at the moment och hela jag känner mig helt knas helt enkelt. Därför tänker jag nu gå och lägga mig!(Y) Imorgon blir det ut och spela på banan med Elin och Anna och efter det blir det 3 timmars träning.

Därför kommer det kanske bli lite dålig update på dagen men det fixar sig senare på kvällen (I hope).


Nu stänger vi bloggen för idag, LOVE YOU(L)


//Emma Thuy Linn Karlsson

Av Linn Karlsson - 15 april 2012 18:42


Do you realize the words you say


 make bruises that don't fade away



     


-Tjaa- Just nu sitter jag i sängen och kollar på hockey Brynäs-Skellefteå. Känner mig verkligen jätteseg nu efter cupen. Sov faktiskt ungefär 1 timme förut haha. Sjukt tröttt! (ovanligt, I know!)

Har förtillfället på mig min FETT SNYGGA TRÖJA från cupen (haha) och ett par cykelbyxor, ser helt fucked up ut. Men det får folket leva med!

Fick också nyss reda på att på torsdag drar jag och mina päron upp till Estocholmo! _WHIIEHO_YAA_

Imorgon har vi studiedag så slipper helvetet en dag till iaf (ÄLSKA!)


Glöm inte att följa mig på Instagram: linnkarlssson


Adios Amigos!


Ovido - Quiz & Flashcards