OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 10 april 2012 19:11

Guys, börja aldrig spela golf...

Handen pallade inte vädret, skillnad eller?!

 

Hola amigos! Shit vilket väder i har asså. Kallt, regn och ännu mera kallt! HATA

Trodde jag skulle frysa rumpan av mig där ute på golfbanan + att jag spelade skit. Asså då menar jag verkligen skit. Ahkfhfkhfk vad jag hatar denna dagen. Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre! Åt h*lvete med detta vädret!

Men om man räknar bort spelet på banan var golfdagen helt okej, typ. När vi kom dit var det allmänt kaos. Det var rök i hela klubbhuset och det gick typ inte att andas. Sen började brandlarmet att gå och brandmänn kom fram alla håll och kanter, whaa kaos! Därför blev vi ca. 30 minuter försenade. När vi väl hade kommit igång så gick vi igenom basic regler och lite sånt tråkigt och efter det chillade vi bara eftersom det inte gick att spela i vädret. Sen var det mat och efter det spel ute på banan.


Nu har jag precis varit med Elin som är för tillfället är hemma och äter men är snart påväg hit igen. Vi har tillbringat några timmar framför datan, mobilen, gitarren och böcker. Chill.com


Vi hörs senare, love you(L)


  

    

Av Linn Karlsson - 9 april 2012 23:22

Vad gör vi? Nu kör vi Pixbo!!!

 


Hej på er! Nu har jag precis kommit hem från Göteborg där jag såg matchen mellan Pixbo - Dalen, gissa vad det blev? 5-3! Whaaa!

Har haft det sjukt kul ikväll tillsammans med goaste laget. Mcdonalds, match och lost i Göteborg, kan det bli bättre?!


Nu är klockan 23:30 och imorgon blir det upp tidigt redan kl. 07:30 eftersom det är golfläger 3 dagar nu! -YÄÄÄÄÄ-

Kommer bli otroligt kul det med. Men nu måste jag äta och sedan blir det sova! Vi hörs imorgon när jag kommer hem, pussar! xoxo Linn


 

-

Av Linn Karlsson - 9 april 2012 15:14

Sorry for party rocking


  

Scandinavium next! See yaa!

 

Av Linn Karlsson - 9 april 2012 13:22



Goaste låten! Eller vad tycker ni? Hur som helst så tyckte Rickard att jag skulle försöka göra en cover på denna, vi får se hur det går. Men jag ska försöka iaf!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Förtillfället har jag på mig en hoodie och mjukis så blir snart att ta och byta kläder samt locka håret.


Runt halv 4 så drar vi i laget till Scandinavium! Kommer bli feettt nice! Tagga! Kommer antagligen ta lite bilder och sånt som kommer upp på bloggen senare.


Ha det bra, pussar!

Av Linn Karlsson - 9 april 2012 01:21

Bubba Watson US Masters 2012

Såååjaaaaaaa!!! Där tog han äntligen hem det på särspel (sudden death)!(L) KUNG!

 


 

Hahahaha så jävla KINGLISH!

För alla er som vill veta så kom Sverige d.v.s Peter Hanson 3:a. Bästa placeringen någonsin i US Masters!

Av Linn Karlsson - 9 april 2012 00:30

-Smile like you never been hurt before-


 

Ikväll har vi haft gäster hela kvällen så har inte kunnat blogga. Men kvällen har varit jättemysig med mat, familj och massa skratt.

Just nu sitter jag och kollar US Masters som går direktsänt på tv (stooor golftävling), Bubba Watson är förjäkla bra asså! Älska!

Tävlingen har pågått i 2 dagar och slutar nu 01:30, så det blir att kolla på golf i några minuter till och sedan ska jag lägga mig och sova i min efterlängtade säng.


I morgon blir det till Scandinavium med bästa laget Grundsunds IF för att se på semifinalen i innebandy herrar. (!) Blir också McDonalds på vägen hem, taggar alltså morgondagen HÅRT!


Sov gott mina fina! Det ska jag göra iaf(L) Massa Pussar, xoxo Linn



Av Linn Karlsson - 8 april 2012 15:04

Linn Karlsson

Svar på FRÅGESTUNDEN

Fakta:

  • Född 18/1-1999
  • Adopterad från Vietnam
  • Vänsterhänt
  • Laktosintolerant
  • Klumpigast på jorden
  • 162 lång

Beroende av: 

  • Kebabsås
  • Spotify
  • Iphone
  • Gitarr
  • Plattång
  • Choklad

Hatar:

  • Mineralvatten
  • Avokado
  • Fiskmåsar
  • Upper Crust Youghurt
  • Förlora på minigolf
  • Spanska och Hemkunskap

Älskar:

  • Shoppa skor och jeans
  • Träna
  • Sushi
  • Sommar
  • Elsas Värld Serien
  • Golf


Andra svar:

  • Jag skriver egna låtar, t.ex "You were the one" (Youtube-Linn Karlsson)
  • Jag bloggar för att jag älskar att fota, skriva, inspirera andra och så tycker jag det är mysigt.
  • Jag tror att min blogg har blivit stor eftersom jag inte försöker skriva som om mitt liv är fantasktiskt och felfritt, utan jag skriver som det verkligen är. Och så är jag bara mig själv helt enkelt.
  • Jag har haft en egen sång coach, men nu sjunger jag på musikskolan i Lysekil och det räcker.
  • Det bästa jag har gjort/varit med om, hmm? Det är när vi åkte till Vietnam och reste igenom hela landet.
  • Jag har dansat sen jag var 3 år och jag har dansat, "Barnbalett", Streetdance, jazz och showdans och bara showdans.
  • Jag bor med min storasyster Erika som är 18/19 år, och båda mina päron Eva och Said.
  • Jag spelar innebandy i killarnas lag och har gjort det så länge jag minns.
  • Jag spelar golf i Elitlaget, därför är golf en stor del utav mitt liv.
  • Jag går i 7D på Gullmarsskolan.

Viktigast för mig:

  • Vänner
  • Familj
  • Vara glad

Hoppas ni fick svar på det ni ville veta! Love yaa


//Batman


 


Av Linn Karlsson - 8 april 2012 13:24

Chaoo! Nu har jag precis ätit carbonara, haha vet att jag äter det 24/7... men det är ju såå sjuukt gott!

Nu ska jag ta med mig kameran ut på promenad i fina vädret. Bjussar antagligen på bilderna när jag kommer hem.


Puss och Kram


  



Ovido - Quiz & Flashcards