OnePhotoShoot

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linn Karlsson - 29 oktober 2011 18:39

Cha Folket!


Händer ikväll då? Joo, dejta datorn. Mysigt värre!


Imorn drar jag till de ända stället där folk inte mobbar mig för min stockholmskdialekt... joo Stockholm!

Nu har jag precis packat klart,  tog kanske med liiiite för mycket kläder... men jaja men vet ju aldrig vad som kan hända...heheh


Vad har hänt idag då? Joo, jag har vart hemma och äh.. typ sovit^^....men asså vafan skulle jag göra? Alla var typ borta... Elin passade Ella (hennes kusin) och va med Marcus (hennes kille), Emanuel va ute och fiska hummer, Emelie va borta, och Kokarn & Adam va i Göteborg! Fanns ju inget att göra utan er guys!


Ikväll blir de som sagt dejt med datan, film och tjocka sig!


Ha de bäst! xoxo Linn<3



Asså en fråga, är de bara jag som tycker Andre i Idol är ful som stryk? (no offence)  Alla tycker jag är dum i huvudet som inte tycker han är snygg? Vafan de är jag ju inte?


    



Av Linn Karlsson - 28 oktober 2011 23:07

Hallue! Snabb uppdatering!


Kom precis hem från Jakob (kusin), har ju repat..

Till helgen blir det nog ''this love-maroon 5'' , ''I'm yours-Jason Mraz'' m.m kommer inte ihåg alla:s men vi var jue tvugna att ta låtar som dom flesta ''äldre'' kände igen... men det blir säkert awesome.


Jaoo, efter skolan gick jag på promenix med Elin Fågelholk och kolla 96 träningen i hallen, ah sen drog jag jue ner till Jakob då...

Yees det var min dag,


Puss på er älskade läsare! xoxo Linn


  


 

Av Linn Karlsson - 26 oktober 2011 18:19

Tyvärr kommer det inte komma så många riktiga inlägg på ett tag eftersom mitt liv går upp och ned just nu, så jag vet inte riktigt hur mycket jag ska berätta.. men jag kan säga så här, mitt liv är totalt förvirrat (för tillfället...)

Det är alldeles för mycket saker som händer. Okej jag säger så här, en nära släkting har fått besked att den har cancer...


 


Vår släkt håller ihop, vad som än händer

Vi har lärt oss att vara starka, lärt oss älska varanndra

Så vad som än händer finns vi för varanndra


(L)

Av Linn Karlsson - 25 oktober 2011 20:11

 


    


Av Linn Karlsson - 24 oktober 2011 20:56

Hola blogg'a!


Men ofta... sa inte en jävla gubbe att jorden skulle gå under i Fredags, men näe! Hahahah in your face gubbjävel!


Har precis kommit hem från träningen, Felicia var tydligen sjuk så det var bara jag och grabbarna.

Hallå eller? Nu ska typ några i Sais börja i vårt lag för att det inte finns något lag kvar på ''the other side'' weird..!


Imorn blir det Ellen och plugg, puss puss!


xoxo Linn<3


 

Av Linn Karlsson - 23 oktober 2011 19:03

Cha!<3


Sitter här och snarkar eftersom jag gick och la mig 1 igår kväll och skulle tydligen upp och åka till Ikea halv 8...hmm..? TrötChey.com


iaf, vi va typ på Ikea hela dagen och ''shoppa'', när vi kom hem så hade jag sång övning, så jag har precis kommit hem. Sen har det inte hänt så mycket mer... imorn blir de skola igen...yay...


Nu blirre the shower! Puss!<3


xoxo Linn<3


ah juste, jag blir så jäääävla trött på människorna som säger att det är vinter, det är för fan höst! Kan dom inte årstiderna?! Det.Är.Höst.Punkt

 

Av Linn Karlsson - 23 oktober 2011 18:53

Don't be someone else.


Just be yourself, and I'm yours.



 




Av Linn Karlsson - 22 oktober 2011 18:10

På med Ed hardy linnet , skinnjackan, Replay jeansen, dom svarta bootsen and let's go!

 

Hola blogg'a!

 

Vart och shoppat med morsan idag på Torp! Här kommer bilderna!


  

  


+  


En röd BH ...


vänta er ingen bild, för det kommer ingen...


ingnorera mitt stökiga rum i bakrunden tack!

  


Ingorera också den trötta osminkade cheyen...  köpte en skeeta awesome mascara, hahah dom i affären sa att den skulle föreställa en ''ko''... så därför köpte jag den.. men jag tycinte den likar en kossa!!... besviken.. men grym är den iaf!



Världensgrymmaste bok!


 

Det var allt jag köpte idag, Ha de!


xoxo Linn

 

Ovido - Quiz & Flashcards