OnePhotoShoot

Alla inlägg under maj 2012

Av Linn Karlsson - 31 maj 2012 21:46

-The feeling you get after training- Älskar den känslan!


Hur har er kväll varit? Själv har jag precis kommit ut ur duschen efter en lååång PW med Micha. Vi har bestämt att i sommar, då jävlar ska det tränas! (får se hur det går med det, höhö...)

Snack om killar, kläder, filmer och allt och lite till gör att det blir så mycket roligare att träna. Alla borde träna tsm med någon! Det går så mycket lättare då, eftersom man peppar varanndra och snackar om allt möjligt. Riktigt härligt!

Tidigare har jag varit ute och sprungit själv, så det är väldigt gött att ha någon att prata med. 


Nu ska jag plugga på geografin som ska in imorgon (...) måste också ta och äta något, men sedan blir det att gå och lägga sig. Tagga fredag imorgon då guys!(Y) Puss


 




  

-

Av Linn Karlsson - 31 maj 2012 19:18

 

Av Linn Karlsson - 31 maj 2012 19:00

Har varit och klippt håret idag. Tog bara bort det slitna på topparna eftersom jag INTE vill ha kort hår längre. Back to old times!

Hur som helst, Linn Karlsson är at this moment trött och nyklippt.

Om ungefär en timma så drar jag och Micha ut på en PW runt ön som vi bor på. Mysigt!


Puss


    


 

Av Linn Karlsson - 30 maj 2012 21:06

 


Tja. 


Sjukt vad jobigt det är att plocka alla bollar på rangen. Tog tamejfan 1 timme och 45 minuter! Jättekul. Not.

Detta gjorde också att jag missade matchen mellan Sverige-Island...(Ursäkta men får jag svära?) HELVETE!!! (Tack.)

Aja nu är det gjort iaf! Nu slipper jag göra det på ett tag! haha(a)


Denna dagen har faktiskt varit otroligt seg, hoppas morgondagen blir bättre!

Nu ska jag slänga på mig hotpants och hoodie, sedan blir det Gossip Girl(L)


Kram på er finisar!


  





Av Linn Karlsson - 30 maj 2012 17:42

 

En av avslutningsklänningarna som jag beställde härom dagen kom idag! Åhh är kär i den, sååå fin! Klänningen kommer från Nelly (bästa webbshoppen att köpa klännningar på enligt mig)

Förmodligen så kommer min andra klänning på fredag. Så vi får se vilken det blir!


Snart blir det Carbonara med familjen och sedan ska jag in till golfen. Det är nämligen min tur att plocka bollar på rangen...

Bollplockningen lär nog ta ca.1,5 timme (headset jao!).

Uppdaterar igen när jag är hemma!


LOVE



Av Linn Karlsson - 29 maj 2012 21:51

 



       


Av Linn Karlsson - 29 maj 2012 21:07

 


Vad händer ikväll guys? Själv hade jag bara tänkt att slappa. Se på Gossip Girl, äta och sova. Stora framtidsplaner asså!

Btw, vilket äckligt väder det har varit idag. Grått och mulet, blää! Hoppas det blir bättre snart!


Sov sött, PUSS

-

Av Linn Karlsson - 29 maj 2012 20:27

               - We are young -


 


 












Ovido - Quiz & Flashcards