OnePhotoShoot

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn Karlsson - 28 oktober 2012 22:58

Fotbollskväll med bästa vännerna


Kom nyss hem från en galet rolig fotbollskväll med grabbsen. Har spelat, fifa, gått bananas, kollat på Chelsea-United och proppat i oss godis. Så goa killar asså!

Håller på att packa inför konfalägret atm, ska ju vara borta i 4 dagar! Gosh... 

Kommer därför inte kunna blogga...Gosh

Nu måste jag sova...Gosh


Ni får ha det jättebra! Kommer sakna er

  

Av Linn Karlsson - 28 oktober 2012 22:52

Du är allt-Linn Karlsson


Tyvärr så fuckade filmkameran ur, så hann inte ens komma till refrängen innan filmen stoppar... menmen, här är en sneak peak från Tildas Dop!   

     

  

   


Ha det bra bloggen // Tilda och Linn

Av Linn Karlsson - 28 oktober 2012 22:40

Mi madre fixade pannacotta till mig och Elin igår kväll. Döör så gott! Sinnes! Hade också match igår som slutade med 7-7 mot Myggenäs. Kvällen var super tillsammans med film, gamla minnen och godis såklart! Idag har det hänt mycket sker ska ni veta... I'll tell you soon,


xoxo




Av Linn Karlsson - 27 oktober 2012 14:55

Frulle @Briggen


Just nu sitter jag på Briggen på Torp Köpcentrum och äter frukost. Älskar deras mackor! Oslagbara! Är här med pappa som ville ha hjälp med att välja vinterjacka. Det står mellan en jacka från Gant och en från Sebago. Själv tycker jag han ska köpa Sebago-jackan men vi får se vilken han tar...

Själv har jag införskaffat skärpet som jag visade i förra inlägget. Är sjukt nöjd! Här på Torp har jag också mött några tjejer från Färgelanda som jag sjöng med förra året på en konsert. Jättekul att träffas igen!

Anyway, är fortfarande ganska trött efter höstrusket igår. (Blev egentligen inte så jättesent, men skoldagen var riktigtriktigt seg.)Men kul var det iaf!

Senare idag ska jag ha match mot Myggenäs. Kommer krossa dom! Efter det blir det att möta upp en vän och ha tjejkväll. 


Ha en trevlig lördag guys, xoxo


Jag och Färgelandatjejerna förra året


 


 

 

Av Linn Karlsson - 27 oktober 2012 14:39

Todays Details


 

Av Linn Karlsson - 25 oktober 2012 22:09

Sleep Tight


 

Idag har jag hoppat runt och testat hur många sängar som helst! Är nämligen på jakt efter en ny större säng    

Sitter atm och proppar i mig massa godis, på ICA kostar lösgodis 2,90 kr/hg! Hur grymt?! Håller också på att skriva klart min svenskauppsats som ska lämnas in imorgon.

Annars då, hur mår ni? Själv mår jag super! Taggar morgondagen då lovet och höstrusket börjar. Åh kommer bli sååå grymt!


Puss godnatt


 


Av Linn Karlsson - 24 oktober 2012 20:50

Dance, Dance, Dance

 


Har nyss kommit ut ur duschen efter vår danslektion. Taggar verkligen att dansa på julavslutningen! Dagen har förövrigt varit sjukt chill. Hade 2 inställda lektioner (!) och inga läxor. Göttmosjao!

Efter skolan gick jag och några tjejer och åt sushi. Åh så sjukt gott!  


Just nu läser jag i mina nya tidningar och ska snart börja plugga kemi.

Btw, tagga höstlov nudå! Vad ska ni ha för er guys? Själv ser mitt lov antagligen ut såhär:


  • Fredag: Åka till Höstrusket
  • Lördag: Innebandymatch
  • Söndag: Sjunga på Agnes dop och sedan fotbollskväll med grabbsen (United-Chelsea!!!)
  • Måndag-Torsdag: Konfaläger
     

Taggar som faen! Ha det bra lovies, xoxo


 


 

Av Linn Karlsson - 23 oktober 2012 22:07

Smart som faen

 

Hej guys! Sorry men detta får tyvärr bli ett sjukt snabbt inlägg. Klockan är nämligen 22:00 och jag har precis kommit hem från Lyskil. Nu ska jag äta, plugga och blogga innan jag går och lägger mig, GOSH...

Har varit hemma hos min bästavän Lollo idag. Haha ser jag inte sjukt smart ut i hennes fakeglasögon? haha bjuder...

Love ya, xoxo  

Ovido - Quiz & Flashcards