OnePhotoShoot

Alla inlägg under november 2011

Av Linn Karlsson - 30 november 2011 19:14

Hola Blogg'a


Just nu sitter och gör klart spanskaläxan och lyssnar på musik. Avril Lavigne ''Goodbye Lullabye'' (L)


Idag så hade vi ingen idrott eftersom det ligger en död råtta under läktaren nånstans, så det luktar jätteäckligt! Så idag så såg vi på en film i aulan ist! (mycket bättre en igår, vi gick på promenad...-.-)

En film som vi såg på handla om hur man gjorde chicken nuggets, fyfan! Tänker aldrig stoppa i mig en sån till i hela mitt liv!

Usch! Och gissa vad det var för mat idag? Joo, nämligen chicken nuggets.....tack för det.


Idag så har jag haft dans, och juste, jag hade sånglektion också! Jag och Rasmus (min kusin) ska sjunga duett! Awesome ellerhur?!

Vi ska sjunga ''When you're gone- Bryan Adams''


Hänt mer idag då? Ähm.... ah juste, jag har vart hos skolsköterskan typ 3 gånger idag....:/ Förra veckan råka jag skära mig i benet, så det blev ett stort jäkla jack, (så klumpig är jag)

och nu har jag typ fått en inflammation i benet, så nu måste jag kanske ta pencelin...GREAT...


Åh herregud vad det har hänt saker idag, vi anmälde oss till lussebandyn också, och grabbarna kom ju på världens bästa lagnamn...haha ''OneFuckingShot''


Love yaa //Linn


    



Av Linn Karlsson - 27 november 2011 18:27

Hoppas skolan blåser ner...


Det.BlåserGanska.Mycket.


Har precis vart nere vid bryggan. HOLY SHIIIT! Asså allvarligt talat, jag flög bort! Försökte ta kort på översvämningen (hela kajen är översvämmad..osv.) men det var för mörkt ute så det blev inga bra..:/


Tidigare idag så så jag på ''stolthet och fördom''  världens bästa film (för oss nördar) , (ni andra kan ju hålla er till ''Grown ups'' ist!)  haha (H)

  

 

Ha det bäst! //Linn


(Men btw, ni som inte har sett filmen borde verkligen göra det!)


  



Av Linn Karlsson - 26 november 2011 15:29

Hejjsan alla älskade läsare


Satt precis och kolla på hur många besökare bloggen har. Det är sjukt vad det har ökat sen sist jag kolla! Grymt kul! Varje läsare betyder sjukt mycket, så fortsätt gärna kolla lite då och då.

Älskar er!

 

Nu har jag precis haft match, gick väl sådär. Dom vann med 4-1, men det var en grymt jämn match.

Fast dom var sketagrymma... men som tur var så hade vi vår sjukt grymma målvakt! Utan han skulle vi fått rejält med stryk!


Nu sitter jag och laddar jag kvällen med film, godis, gitarren och pumpar musik!


Love yaa! xoxo Linn

 

 

Av Linn Karlsson - 24 november 2011 21:23

Hallå igen!


Sitter här och kollar på bilder som jag har på datorn. Hitta bilderna från årets skolavslutning när jag gick ur 6:an, och kom på att jag har ju inte lagt upp några bilder ifrån den dagen!

 

Så här är några stycken!

 

Skolavslutningen 2011

           

        

    

Av Linn Karlsson - 23 november 2011 21:24

Cha Cha!


Några bilder från Borås...


 


Äh... ah.. den här bjuder jag på! (haha min pappas moster).


Kusin Vitamin

 

 


 

Av Linn Karlsson - 20 november 2011 19:59

Tja Blogg'n!


Sitter och pluggar matte, ska ha prov imorn...yay-.- asså kommer faila sönder!

Whaaah DÖD ÅT MATTE!


Idag så hann jag precis till körövningen, för vi åkte ju hem från Borås idag. Men ah iaf, på julkonserten så ska jag ha ett rejält solo! (Y) Fast solot ligger jättemycket högre än vad jag brukar sjunga, men vi får väl se hur det går...


Efter kören så kom Elin upp ett tag, haha och sen så gick jag, Elin oh hennes kusin Ella som är 5 (tror jag?...) på Nalle Phu som gick på bio!

Hahaha så jäkla go film asså! ^^


Hahah har inte så mycket mer att skriva, ha det! (L)


//Linn

 

Av Linn Karlsson - 19 november 2011 22:07


 

Av Linn Karlsson - 19 november 2011 21:02

HallåHallå!


Vad tycker ni om en frågestund på Blogg'a?

Joo det tycker jag vi kör på!


Men jah, är ju i Borås och tjockar Inte helt fel! Bjöd faktiskt på några låtar förut, tog guran och drog igenom några stycken bara. Alltid lika kul att sjunga och spela för folk. Men min plan med studion i Göteborg går ganska bra!

Hade ju tänkt åka dit och spela in en låt? Vad tycker ni om det folket? Själv är jag jätteglad över att det går så bra med musiken!

2-4 december ska jag åka till Karlstad med några tjejer och sjunga i en stor konsert med andra + plus någon kändis. Nån gång har det t.ex vart Måns Zelmerlöv och andra. Så det ska bli awesome! Men egentligen så skulle vi sjunga på scandinavium men så blev det inte tyvärr.. Men Karlstad bli bra det också!


Yes, nu blir det lite gitarr och bada utomhustunna! Hihi bättre kan det inte bli!


  




Ovido - Quiz & Flashcards