OnePhotoShoot

Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Shine bright like a diamond

Av Linn Karlsson - 28 november 2013 22:21

It starts with a smile, goes with a kiss and ends with love

 

 

Eat diamonds for breakfast and shine all day

  

Hej gosisar! Dagarna flyter på bra snabbt nu känner jag. Lunchade med Elin efter skolan igår och senare på kvällen var det dans. Bra dag. Hann också med att fixa naglarna, hårinpackning och plugg innan det var dags att krypa ner i sängen. 

 

Hur mår ni förresten? Just nu sitter jag med One Direction i öronen och pluggar för fullt. Har nämligen 2 prov och 2 inlämningar imorn, oh my... Men efter skolan ska jag iaf hem till Felix. Ska bli mysigt som vanligt♥ 

 

xoxo 


 

 

 
 
Ingen bild

:)

29 november 2013 08:02

vad gjorde du på naglarna?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Karlsson - 8 december 2013 22:34

https://www.nattstad.se/onephotoshoot     Ny blogg, nya tag.   Hoppas ni följer med mig till nattstad!   Kommer bli feeeetttt      ...

Av Linn Karlsson - 4 december 2013 22:05

    Hej mina favoriter, Bloggflytt  2:a advent (på söndag). Hoppas verkligen ni följer med mig och bloggen till en ny bloggportal på söndag! Kommer ha ett blogguppehåll tills flytten, (har en del saker som ska fixas med den nya). Har suttit hela ...

Av Linn Karlsson - 29 november 2013 13:00


♥ÄNTLIGEN FREDAG♥   Vilket betyder helg och myskväll med pojkvännen. Ha en fin helg lovies,   L, xx      Kod för att importera min blogg till Nattstad: 1146669835      ...

Av Linn Karlsson - 28 november 2013 19:08

            Mindre än en månad kvar till julafton, helt sjukt ju! Här över är lite tips på julklappar som inte hade suttit fel. Om ni vill se vad collaget ovan innehåller kan ni gå in ---> häär <---. Vad önskar ni er då finisar? ...

Av Linn Karlsson - 28 november 2013 18:54

         Glömde visa er middagen som jag och min fina kille fixade i lördags! - Himla gott asså.        ...

Ovido - Quiz & Flashcards