OnePhotoShoot

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linn Karlsson - 27 oktober 2013 09:36

Av Linn Karlsson - 25 oktober 2013 16:11




ÅHHH vad bra♥

Av Linn Karlsson - 25 oktober 2013 14:38

 


Åh finns nu på min önkselista. Har hört att det ska vara jättebra för läpparna! Läpparna ska tydligen bli fylligare och mjukare. Vill ha Organic summer fruit smaken (den mörkrosa), verkar ju hur god som helst! Någon som har testat någon av dom? Har iaf hört att många är helt beroende av dom! Cravings hejhej. 

Av Linn Karlsson - 25 oktober 2013 14:22

Bohusländals distriktslag 

 

 

 

Ni vet den där känslan, när man är så jävla glad att man bara hoppar runt och skriker av lycka - den hade jag efter jag fick det efterlängtade samtalet. Samtalet där tränaren säger att man har blivit uttagen till SM! Even though jag var beredd på att bli uppringd någon gång under denna vecka, så blev jag så otroligt glad. Jag menar, SM uppe i Umeå, HUR GRYMT?! Spela på en arena, HUR GRYMT?!

Både jag och min lagkompis Alva från klubblaget Walkesborg blev uttagna och vi är så fucking jävla glada. Åhh vad jag längtar!!!

 

Massa glada kramar, L

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 24 oktober 2013 21:31

       


Hejhej! Helgens planer blev precis ändrade, ska ner till Göteborg och hälsa på dom här två busarna. Så himla söta! Har inte träffat dom sen i sommras så det ska bli väldigt kul. 

 

Igår var en bra dag. Svamprisotto, hårinpackning, pojkvän, massage och tända ljus bestod gårkvällen utav. Hur mysigt? 

 

Mitt knä är bättre nu så snart slipper jag nog hoppa runt på mina jäkla kryckor hela tiden. Påtal om det, imorgon ska jag upp jättetidigt för att åka till min sjukgymnast. Ska göra övningar i bassäng imorn, INNAN SKOLAN (!!). Kommer sjunka som en sten. 

 

xoxo

 

 

Av Linn Karlsson - 21 oktober 2013 19:12


Put them in the air

 

Ovido - Quiz & Flashcards