OnePhotoShoot

Alla inlägg under september 2011

Av Linn Karlsson - 29 september 2011 09:22

Datalektion!

 

Cheeena, datalektion nudå...ah...jättekul... 

Har precis haft dataprov... gick ju sämst men ah! Shit happens! 


Igår så gjorde vi klar sista delen av dansen till falshmobben! :d skeetagrymt blir det!


Idag så åker vi till Göteborg för att köpa förstärkare och mickar och sånt! iiiii! har typ sparat pengar till det i flera år känns det som! 

:D


igår på min sångträning så var Jakob med! :d grymt! 


ska sjunga på måndag på Oscars ! alla borde komma och kolla!


Hinner inte skriva mer nu för vi slutar snart!


Puss & Kram Linn<3

Av Linn Karlsson - 27 september 2011 18:59

Cheena läsare!


igår så började innebandy säsongen! :d yäähäääy!

Det är redan match på lördag, men tyvärr kommer vi förlora för jag och Emelie kommer ju inte va med! (a)

 haha nää men vi ska dansa i Lysekil på torget! (psst! det är en hemlis, don't say a word! )


Yeees imorn blirre dans!:d ...och skola....


Elin är ju i det förbannade landet Grekland och gottar sig! ... saknar dejj så otroligt mkt bäjjbi!<3

 

Yes ha d gött! xoxo Linn<3

 

 

Av Linn Karlsson - 23 september 2011 23:08

   När jag ändå inte hade något att göra passade jag på att redigera lite vattenbilder... no life, I know! 


             

Av Linn Karlsson - 23 september 2011 22:03

   Stuuuuuuuuuuuuuuuuudiiiiiiiiieeeedaaaaaag!


Åh! fyfan va bra stuudiedag det var igår! Morsan och jag åkte till Göteborg och shoppa hela dagen<3

 

Vi åkte med 5 bussen till uddevalla där vi skulle kolla på mina kusiner som spelar i ett band, a vain season, (inte för att skryta men... jag är deras fotograf! hahah nää men det är väldigt kul

Yees vi stannade där och kollade på dom och några fler band. Vi var väl hemma vid elva nångon gång.


Och idag så had vi trafikdag... yay... -.- hahah jaa ... så min skoldag söööög verkligen!

Men när jag kom hem så va jag med Elin, hon åker ju på söndag :( hur ska jag klara mig.. i en VECKA?! oh my god!

 

jaja sen skulle hon packa klart , så då gick jag till idrottshallen , och gissa vem jag träffade där? .. jo Emelie, Linnea, Ellen och Brorsan! (Emanuel)

 

hihi så där hade vi jättekul , och nu har jag la suttit här i ca. 2 timmar och redigerat bilder från gårdagens spelning!

 

Peace!

 

A vain season

      

               

Av Linn Karlsson - 21 september 2011 22:35

Tjenare Tjenare!


Har hänt idag? Joo , idag kom Jimmy igen å prata om böcker, mitt i allt börja min mobil låta som fan , hade råkat sätta på musik när den låg i fickan.. tur att Jimmy var på bra humör iaf...


Har precis kollat på 96 träning med Emelie och Emanuel!<3 Sitter bredvid Emelie medans hon ballar ur helt totalt! .. :s du e gooo du!<3


Hahha japp, som det ser ut nu så ska jag ta kort på A Vain Season nästa vecka! Najjjzigt!


Yäääähäääääy! imorn är det stuuuuuuuudieeeedaaaag! :d då blir det Göööteboooorg och shoppa! Likey!

Ska kolla på A Vain Season också, och antagligen ta kort då också<3 Kommer bli awesome imorn!

 

Fint väder värre!

 

See yaaa! xoxo Linn<3

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 20 september 2011 18:49

Linn is back on track!<3


Tjenare bloggen!

Idag så var skoldagen bara en helt vanlig rutten tisdag! Inte kul... 

Idag efter skolan så hjälpte jag Fågelholken (Elin) lite med läxorna för hon ska jue åka till Grekland på söndag.. :( bajs på dig! vem ska jag nu kolla såser med?!:o damp... ajja vi gkorde läxor, sov, läste böcker, kolla på tv, åt hemmagjord glass å chips! (haha tjock jag vet!)

ja vi tjockade alltså! behövde verkligen prata! 


xoxo Linn<3


 

Av Linn Karlsson - 19 september 2011 21:20

Tjololololo!


Yees! idag så hade jag sånglektion och gitarr, vilket betyder att jag missa två lektioner! (a) heheh

vart hos sjuksyster idag med, hade sån där undersökning... visade sig att hon hade haft Erika som sin egna elev i 4 år! visste att jag kände igen hon!

japp, efter skolan så kom gänget igen! alltså, kokarn, sean banan, adam, å brorsan!<3

haha fyfan..... edward.... :p hahah alltid lika goa!<3


Japp nu drar jag innan emanuel får damp på mig i skype! <3


xoxo Linn<3

 

 



Av Linn Karlsson - 18 september 2011 15:51

Fick en fråga om vad jag hade för kamera, så här kommer bild på den! <3

 

 

Nikon D3000

   och så har jag på ett 18-270 teleobjektiv Tamron

 

Ovido - Quiz & Flashcards