OnePhotoShoot

Alla inlägg under juni 2013

Av Linn Karlsson - 30 juni 2013 21:00


 

Är så trött så vet inte vart jag ska ta mig till, haha. Kommer typ somna vilken minut som helst! Känns dock så fel att gå och lägga sig kl.21 typ eftersom jag kommer vakna supertidigt imors isf. Därför sitter jag och lyssnar på musik samt målar naglarna för att hålla mig vaken. 

Well, well, morgondagens planer är inte bestämda än. Först ska jag iaf ta en lång sovmorgon följt av en dusch och god frukost. Felix dyker nog upp någon under dagen också och så måste jag börja packa inför Sthlm.

Hoppas ni mår bra vänner, vi hörs imorn,

 

xoxo

 

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 30 juni 2013 18:53


Perfekta sommarklänningen

 

 

 

Hur fin?! Önskar den hängde i min garderob nu... 

 

Hej på er! Hur är det med er? Just nu sitter jag och kollar på Uruguay-Italien matchen och bara tar det lungt. På väg hem från Stora Höga köpte vi med oss pizza, gud vad jag förtjänade det efter min helg!

Imorgon kommer Felix hit och på tisdag beger vi oss upp mot Stockholm. Åh längtar<3  

 

xoxo

Av Linn Karlsson - 30 juni 2013 18:26

Träningsläger - Stora Höga

 

   


Har krigat mig igenom helgen med distriktslaget. Träningsvärk? No words needed...haha. 

Har verkligen haft det superbra! Alla tjejer är så himla snälla och roliga. Taggar så galet mycket till SM!!!

Helgen har varit så sjukt lärorik och mysig.

 

I lördags gick vi upp 06:30 och tog en löptur på några kilometer innan frukosten. Är så jäkla morgontrött (ask my boyfriend haha), så det var riktigt kämpigt.

Sedan åt vi frukost och gjorde oss redo för 3 timmar fys utomhus. Det spöregnade nästan under hela fyspasset men det var ändå härligt att köra. 

Efter fyspasset väntade en välförtjänad dusch och lunch. 

Lite senare hade vi 3 timmars träning i hallen. Körde teknik, fys och taktik. Den träningen var jobbig as hell. 

På kvällen åt vi middag, hade filmmys och bara vilade ut oss.

 

Steg upp tidigt och var ute och tränade nästa dag också. Krigade mig igenom morgonträningen och åt frukost.

Sedan packade vi ihop våra saker och bara tog det lungt. Kl.10:00 hade vi träning i hallen till 13:00. Då körde vi mer spel, snabbhet och sammarbetsövningar, vilket var riktigt kul. Efter det - dusch och lunch.

Runt 13:00 kom en man och höll ett lååångt föredrag om hur vi ska träna, äta m.m Lärde mig sjukt mycket faktiskt av vad han sa. Förvånad. 

Hela träningslägret slutade sedan med grillning och annat gott<3

 

Nu - sova. 

 

xoxo 

 

 

 

 

 



Av Linn Karlsson - 30 juni 2013 12:00


♥Perfektion♥

 

   

 

Åh satt ute i solen och gottade mig med BJ och körsbär häromdagen. Så himlahimla gott. Magsikt är vad det är! 

Hoppas ni mår bra guys, just nu håller jag förmodligen på att svettas sönder på lägret (detta  är ett tidinställt inlägg). Ville bara önska er en fin dag så hörs vi när jag kommer hem ikväll. 

 

xoxo 

Av Linn Karlsson - 29 juni 2013 20:21

Av Linn Karlsson - 29 juni 2013 12:00


 

Love you forver and ever

Av Linn Karlsson - 28 juni 2013 14:43


Chokladbollar

 

 

 

Hej på er vänner! Dålig update på senaste, sorrysorry, hoppas ni inte är allt för griniga på mig. Anyway, i onsdags hade jag årets första försäsongsträning med laget. Sommaruppehållet är nu slut och redan nästa vecka börjar vi med träning 3 gånger i veckan. Måndag - Gym, Onsdag - Utomhusfys, Torsdag - inomhus träning. Kommer dock inte kunna vara med nästa vecka eftersom jag, Felix, mamma och pappa drar upp till Stockholm efter helgen! Ska bli så mysigt♥

 

Igår hände inte så mycket. Felix och jag fick ett spontant ryck och bakade chokladbollar. Visst blev dom fina? Älska♥

Sen på kvällen åkte vi in till golfen och sedan hade vi filmkväll. Mys. 

 

Idag gick vi upp supertidigt (är jättetrött nu haha). Åkte först till Brastad för att lämna Felix och hämta några saker, Sedan fortsatte vi in till Lysekil för jag hade tandläkar tid. Haha hatar att va hos tandläkarn, men det gick så fint så. Efteråt gick jag och mamma på stan och kollade samt fikade♥ 

 

Nu har jag precis packat klart det sista inför distriktslagslägret som jag ska åka till senare under dagen. Är riktigt taggad! Kommer hem på söndagen, men ska göra lite tidinställda inlägg åt er ändå. So don't worry! 

Nu ska jag umgås with my sis, har inte träffats på evigheter! 

 

xoxo 

 

   

Av Linn Karlsson - 26 juni 2013 15:56


Armbandet number one i sommar måste ju vara detta. Jag ser det dagligen på kändisar, bloggar, weheartit, instagram m.m Budgetversionen finns just nu att köpa på Nellys rea (Nelly.com) och lyxversionen kommer från Sophie by sophie.


 

             Budget - JC              Lyx - Ray Ban



 


               Budget - HM                    Lyx - Michael Kors

'


          Budget - Zara                    Lyx - Alexander Wang   

Ovido - Quiz & Flashcards