OnePhotoShoot

Alla inlägg under januari 2013

SFW

Av Linn Karlsson - 31 januari 2013 22:38

THE BEST OF


STOCKHOLM FASHION WEEK

 

     

Veckans bäst klädda var lätt Lisa Olsson


Då var Sthlm Fashion Week över, sad. Åh vad man önskade att man var uppe i Stockholm nu asså...galet. Mode Veckan har varit sjukt rolig att följa, riktigt big cred till HunkyDory's kollektion, dööösnygg ju!


Dom senaste dagarna har jag fått vara hemma från skolan. Har mått apdåligt, *suck*. Vaknade i eftermiddags av att min pojkvän la sig bredvid mig i sängen, världens bästa! Så han har pysslat om mig lite.


xoxo

  


Av Linn Karlsson - 30 januari 2013 17:01

 

Av Linn Karlsson - 30 januari 2013 16:47


My room

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 30 januari 2013 16:26







   Pink Summer

 

   

 

Min mycket efterlängtade virkade bikini från Panos. Älskar den♥

Av Linn Karlsson - 28 januari 2013 22:02

 


Måndag = Stockholm Fashion Week ♥ Kommer bli så jäkla najjs.

Anyways, hur mår ni då hjärtisar? Själv har jag börjat veckan med att köpa in en ny godbit inför Dubai (åker redan nästa vecka!!! GALET). Visar senare what it is. 

Ska nog snart ta och se på Top Model Svergie samt läsa nya Veckorevyn. Måndagsmys kallas det♥


Har nyss kommit ut ur duschen, pluggat röven av mig (SO prov imorn) samt lagat macaroni and cheese. Hur gott? Känner mig like an american, haha. 

 

xoxo 

  

Av Linn Karlsson - 28 januari 2013 17:20

Today I don't give a FUCK

 

 

 

Glad idag, so far so good. Jag och Felix var typ såhääär nära på att försova oss idag till skolan men vi hann som tur var. Annars har det inte hänt så mycket, dagen har rullat på som vanligt.

Om några minuter ska jag dra iväg bort mot hallen för träning med laget. Ska bli gött att få röra på sig lite,

 

xoxo  

 

Av Linn Karlsson - 27 januari 2013 23:05

 


♥Godnatt hjärtisar♥

Av Linn Karlsson - 27 januari 2013 17:25

 

♥ C U P C A K E S ♥

 

   

 

Åh den här dagen har varit så bra so far. Felix har varit här hela dagen och myst, men har precis somnat bredvid mig i sängen, haha för söt.

Igår var jag och mis padres och åt på resturang samt lyssnade på en tjej som hade akustisk spelning. Senare på kvällen drog jag hem till mina kusiner och kollade på film. Stannade även där över natten eftersom jag var för trött för att ta mig hem inatt.

Tidigare igår var jag ju också på match i Tanum som slutade med vinst, 5-4! Så jäkla gött gubbar!

 

Anyways, ska nog snart försöka väcka grabben bredvid mig och sedan äta cupcakes. Hur gott?!

xoxo

 

 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards