OnePhotoShoot

Alla inlägg under maj 2013

Av Linn Karlsson - 30 maj 2013 21:22



Jag och mamma drog in till Torp Köpcentrum efter skolan idag. Lunchade på Briggen och kollade runt lite. Supermys! Blev inte så mycket nytt, men blev iaf nya lösnaglar samt en supergullig blus från Holly & Whyte kollektionen för Lindex. Älskar den verkligen! Tänk när man kan dra på sig den här på stranden i sommar med bruna ben, asså whaaaa kommer bli så jäkla bra! Ska försöka fota lite bättre bilder imorgon om jag hinner. 

 

Annars då? Är för övrigt skittrött. Steg upp 5:45 imorse eftersom Felix skulle iväg till Uddevalla 6:30, så är som sagt redigt trött nu. Har precis fixat naglarna och ska alldeles snart krypa ner i sängen. Måste dock först skicka in det (troligtvis) sista skolarbetet. Så himla skönt att det bara är några dagar kvar till SOMMARLOV! Är ni lika taggade som jag? Känner på mig att det kommer bli min sommar iår♥

 

xoxo 

Av Linn Karlsson - 30 maj 2013 21:07



 


Såhär såg min och Felix kvällsmat ut igår kväll. Haha lite nyttigare än vanligt...

Igår hade vi ju idrottsdag i skolan. Var ganska kul faktiskt! Kom till final i sprinten men var tyvärr tvungen att missa den eftersom jag skulle med färjan. 1000 meter blev också inställd pga. det dåliga vädret. Nåväl, fick sluta tidigare iaf!

 

xoxo

 

Av Linn Karlsson - 28 maj 2013 18:07

 


Var inne och kikade på Members igår och JÄKLAR vilka kampanjer dom har nu asså. Helt galet! Från 50-80på Odd molly, Jeffrey Campbell, Louis Vuitton Vintage, Sebago, Filippa K m.m Hur grymt?! Glömde tyvärr tipsa er om detta igår, så det är ganska mycket som redan är slutsålt eftersom det bara finns begränsat antal. Men värt att kolla iaf! 

 

Ps: För dig som inte är medlem i Members, säg bara till så bjuder jag in dig. Så fort jag har skickat en inbjudan och du har registrerat dig får du 50 kr. Så kommentera bara din mail, så bjuder jag in dig. Btw, det är HELT GRATIS att vara medlem.

 

Kramisar 

 

Av Linn Karlsson - 28 maj 2013 17:55


When everyting is wrong, you make it right

 

   

 

Gick hem till morfar efter skolan och åt middag tillsammans med han och min kusin Rasmus. Så himla mysigt! 

Idag har det inte hänt så mycket. På morgonen kom SYV in till vår klass och berättade om gymnasiet samt framtidsplaner. Helt sick att vi ska välja linje om 6 månader?! WHAT THE FUCK, känns ju som jag nyss började i högstadiet...

 

Mår förövrigt sådär, känner mig lite småkrasslig. Hoppas det går över tills imorn då vi ska ha fridrottsdag i skolan hela dagen. Kommer vara med i 1000 meter, sprint, volleyboll och dragkamp. Rolig skoldag, ska dock regna och åska har jag hört.

 

xoxo


Av Linn Karlsson - 27 maj 2013 20:22

♥Sommarkänslor♥

 

 

  

     

 

Åh har haft en så mysig dag idag. Sov i Brastad så fick sovmorgon, vilket var supergött. Sedan bar det av mot världens lugnaste skoldag. Hade 2 inställda lektioner + bakade kladdkaka på hemkunskapen, så hade det sjukt chill. 

 

Just nu snackar jag med Felix och ska snart ta tag i skolarbetet.

Tidigare ikväll har jag varit ute i garaget och hjälpt pappa polera båten. Längtar så himla mycket tills vi har sjösatt båten. Då kan man bara dra ut på en holme och grilla, bada, sola och bara ha det. Åh vad jag längtar♥

 

xoxo

 

 

 

Av Linn Karlsson - 26 maj 2013 22:09

     


Imorse gick jag upp tidigt. Väckte mamma med en bukett blommor och Merci choklad, slängde i mig en smoothie, gjorde i ordning mig och sedan stack jag iväg till Elins konfirmation.

Efter konfirmationen var det middag samt tårta hemma hos Elin, vilket var supermys. 

Lite senare på eftermiddagen packade jag en väska och åkte hem till min grabb. Har haft en jättebra dag. Nu laddar vi upp för en ny vecka guys, 

 

xoxo

Av Linn Karlsson - 26 maj 2013 20:00






♥Grattis på morsdag♥

Av Linn Karlsson - 25 maj 2013 17:09


Luna café

 

             

 

Igår på sista lektionen gick hela min spanskaklass och åt på Luna Café som är en spansk resturang. Vi skulle träna på att prata spanska med personalen, vilket gick sådär...haha. Anyway, var så himla mysigt att sitta och äta i deras trädgård! Åh så fint.

Efter skolan följde Felix med hem. Hade det som vanligt supermys. Åt pizza, kollade på film och lite sånt♥ Grym dag! 

 

Imorse ringde klockan ganska tidigt. Felix fixade frukost till mig och sedan drog jag iväg till Uddevalla för att spela med distriktslaget. Träningen gick verkligen jättebra, var så sjukt taggad! Blev uttagen till matchen mot Göteborg nästa helg, så är ännu mer taggad nu.

Ikväll ska jag till Elin och äta lax och kräftor, hur gott låter inte det? Sedan får vi se vad som händer, imorgon ska jag iaf först på Elins konfirmation och sedan bär det av hem till Felix i Brastad. 


xoxo 

Ovido - Quiz & Flashcards