OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 29 april 2012 22:09

 

- Älska vädret - sjukt gött ute ju! Solat, gått runt i shorts och pumpat spotify, det är det jag har gjort idag tillsammans med Elin, kan det bli bättre?!

Nu ska man bli brun till sommaren 2012 asså, tagga!

Idag har det varit en riktigt chilldag tillsammans med min granne/bestfriend/weirdo Elin Ljunggren!

Har också varit hos mina kusiner på "kalas". TrevligtTrevligt!

Resten av kvällen har jag spenderat framför tv:n och kollat på flera deckare tillsammans med mina päron.

Imorgon blir det inspel på Vårgårda GK inför regionalen som är i helgen!(Y)


PUSS


SCHTEK

 



 



JMI

Av Linn Karlsson - 29 april 2012 20:20

      

Inget bloggande igår, förlåt guys men jag somnade i soffan (...)! Var verkligen helt slut efter 10 timmars gående!

Min lördag: vaknade kl.05:00, gick ut på banan kl.08:08, kom in efter 36 hål
kl.18:40, åkte hem, åt, sov.

Haha det var min lördag det! Hur det gick? Placeringen blev ju inte bra någonstans! (haha) men mitt mål med första tävlingen var bara att kunna koncentrera mig och kunna spela ganska jämnt alla 36 hål. Och det gick helt okej, så är nöjd ändå! + att jag hade världens bästa caddie, min pappa(L) DREAMTEAM! Bättre får man leta efter!

Men som sagt, jag gick 36 hål, inte hade jag förväntat mig att gå en tiger woods-runda eller så!

Men nästa tävling i helgen, ah då jävlar har jag större mål!




Av Linn Karlsson - 27 april 2012 21:18

¨Goodnight Bloggen¨

Börjar bli lite nervös inför tävlingen, men det är så det ska vara, right? Hör av mig imorgon kväll när jag har kommit hem.

Vad gör vi? Nu kör vi!!!


Kram på er


 

Av Linn Karlsson - 27 april 2012 21:08


 
Av Linn Karlsson - 27 april 2012 20:11

- LÅNGHELG!- Är ledig ända fram tills onsdag! -WIEEHOO- Sen går jag i skolan på onsdag och torsdag och sedan är vi lediga på fredagen (!) och efter det är det helg igen! (Y) Tagga sönder nästa vecka asså!


Idag har skoldagen varit helt okej. (Till och med maten var helt ätbar, amazing!) Efter lunch så var det städardag (...) men jag, Elin och Emanuel satt och fika ist... haha! (Kinglish)

Stackars Emanuel hade köpt en stor jäkla flaska cider som jag råkade dricka upp hälften av, men eftersom han är världens bästa bror så blev han inte sur iaf... heh (a)


Sorry for party rocking!

(lägg gärna märke till min hand osv osv...HAHA)

   

Alla 7:or fick varsitt område att städa och efter det skulle man bygga något utav allt skräp (yippie...) och den klassen som är "bäst" vinner pengar. Hur som helst, min klass (7D) gjorde ett "rum" av allt skräp (haha!).


Vackert!

 

   

Skoldagen slutade tidigt så vi hann med 13:35 färjan hem(Y) Resten av eftermiddagen har jag varit med Emelie samt hämtat hennes bror på dagis. Oh man, barnen är ju crazy!

Nu har jag precis ätit pizza med mina päron och snart ska jag gå och lägga mig. Ska ju upp redan vid 5:00 imorgon! (shit my god) Ska ju spela jmi (36-hålstävling) i Sotenäs, tagga! Ska bli superkuligt! Wish me luck!


Ha det bra guys, xoxo Linn


Av Linn Karlsson - 27 april 2012 20:05

 
Av Linn Karlsson - 26 april 2012 21:26

Training Time


- Tjaaa - Sitter just nu och snackar med min girlfriend Emelie Kalentun om vad fasen vi ska ha på oss imorgon. Vi ska nämligen ha städar-dag med skolan... (yay) Det ända positiva med städar-dagen är att fika!(Y)

Idag på eftermiddagen spenderade jag ungefär 1-2 timmar inne på golfen och tränade, efter det har jag även duschat, ätit glass (haha göttans) och nu har jag pluggat fysik och kemi(...)

Snart blir det att lägga sig i goa sängen och titta på Gossip Girl(L)Puss vi hörs imorgon guys!


xoxo Linn





Av Linn Karlsson - 26 april 2012 17:40

It's Raining Men! Hallelujah, it's Raining...jättemycket!... Regn.

HOLY SHIT VAD DET REGNAR! 

Just nu sitter jag och kollar på lite repriser från Real-Bayern igår. Såg ni straffarna eller?! Real SÖG JU! Åhherre... nu är det Chelsea-Bayern i final! SJUKT?! Chelsea får ta och vinna detta!


Hur som helst, nu ska jag åka in till golfen. Får se hur det går i detta regnet (...) men vi hörs senare ikväll!


LOVE YAA


 

  


Ovido - Quiz & Flashcards