OnePhotoShoot

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn Karlsson - 28 februari 2013 17:03

♥Blueberry♥

 

 

 

 

Åh drog förbi Coop tidigare idag efter skolan och köpte blåbär. Så jäkla gott! Känner mig typ healthy för en gångs skull, haha. 

Har haft 2 st prov idag, hur segt? Men det gick faktiskt helt okej!

Anyway, just nu sitter jag och snackar skype med Felixen. Saknar han så, men som tur är kommer han hit imorn. Mys♥

Snart ska jag dra iväg mot Uddevalla på träning med Walkersborg. Ska också stanna en snabbis på Torp Köpcentrum på ditvägen och snacka lite om min prao som jag ska göra där, vilken butik it is är en surprise.

 

Ha en bra kväll, xoxo 

 


   


Av Linn Karlsson - 27 februari 2013 21:57

 

 

Hej på er♥ Förvarning: Blogginspirationen ligger verkligen på noll just nu, hoppas det går över tills imorn.

Anyway, skoldagen har varit riktigt chill. Började med inställd spanska (hur gött?) och slutade dagen med fotboll på elevensval. Efter skolan åt jag och tjejerna på Fyren. Senare på vår danslektion var jag så mätt att jag seriöst bara ville lägga mig ner och dö, typ. Haha! Skulle också egentligen varit iväg på träning nu på kvällskvisten, men mår dock inte så bra. 

 

Love to you guys, xoxo 

  

Av Linn Karlsson - 26 februari 2013 20:16

     


Hej på er guys! Hur har er tisdag varit då? Min har varit helt okej faktiskt. Efter skolan gick jag och Felix och åt Kina mat i Lysekil. Så mysigt! Han var dock tyvärr tvungen att åka hem ganska tidigt, så fick spendera 1,5 timme ensam på Wästkiosken (INTE KUL) eftersom jag senare skulle på konfan nu på kvällen. Nya nummret av Veckorevyn och en drickyoughurt blev iaf mina bästa vänner during my time alone.

 

Anyway, nu sitter jag och snackar Skype med Felix som har gått och blivit sjuk. Stackars liten:( Vill verkligen inte bli sjuk nu, både mina päron och pojkvän ligger dock atm med feber, så får väl se om jag klarar mig undan...

 

xoxo 

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 25 februari 2013 22:03





 



♥ ♥ ♥

Av Linn Karlsson - 25 februari 2013 21:11

 

 

Hej på er vänner! Dagen har faktiskt varit riktigt bra. Började med att möta upp min grabb i södra innan skolan, skoldagen rullade sedan på rätt snabbt. På eftermiddagen gick jag och Felix och åt lunch på Fyren, så gott! Och nu sitter jag här, trött som fan och nyduschad efter en äckligt jobbig träning med p97 laget. Körde fys - pain in the ass jao.

Denna veckan kommer för övrigt nästan bara bestå av träningar, 

 

  • Måndag - Träning p97
  • Tisdag - Träning Walkersborg
  • Onsdag - Träning p97 och dans
  • Torsdag - Träning Walkersborg
  • Fredag - Distriktsträning
  • Lördag - Match p97   

 

Damn! Innebandy asså♥ 



 

Av Linn Karlsson - 24 februari 2013 21:50

 


♥Bästa som hänt mig♥

Av Linn Karlsson - 24 februari 2013 19:40

ME GUSTA

 

 

Av Linn Karlsson - 24 februari 2013 14:17

New in

Dubai 2013

 

                         

 

Ralph Lauren parfymer

Ralph Lauren skjorta 

Hilfiger skjorta 

VS body mist - Mango temptation & Secret Carving

VS underwear - nej kommer ingen bild på dom, bara vip (Felixen) som får se...haha. 

Hilfiger tröja 

Burberry halsduk/skarf 

CHELSEA TRÖJA!!! 

Zara dress 

♥ Bikinis

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards