OnePhotoShoot

Alla inlägg under december 2011

Av Linn Karlsson - 31 december 2011 19:01

 2011


Ville bara säga tack till alla underbara människor som har gjort det här året bäst!

Jag har träffat många nya goa vänner, och haft sjukt kul med mina närmsta vänner. Dom har stöttat mig när livet kändes skit, dom gör mig alltid glad, och vi har alltid skitkul tillsammans! 

Det här året har varit helt amazing. Alla minnen jag har fått detta året, oslagbara!  


Nyårslöfte:

Stay weird, don't care about bad reputation, be crazy and happy and just live your life, every second!

Let's fucking do this!

 

 

Av Linn Karlsson - 30 december 2011 22:52

Hola Blogg'a! Har inte bloggat idag...I know! Va med Elin, så jag har faktiskt inte hunnit:(... sorry for that! Love U guys!


Men idag så har vi fotograferat lite(Y) Våra päron tvingade ut oss på promenad eftersom vi bara låg i soffan hela dagen...


Nu har Elin precis gått hem. Så nu sitter jag och kollar på facebook, samt bloggar och sånt!


Imorn är det ju nyårsafton! Kommer bli fett! Jättemånga goa folk kommer hit på kvällen och får fart på stället!

Innan kvällen runt 17:00 (tror jag?) så åker vi bort med Atlantic till "the other side", (kallas även Lysekil då...) och kollar på fyvärkerier och sånt stuff! Mysigt! Ska kanske försöka ta med kameran och fota lite!


Puss på er Finaste! //Linn



Lite bilder från dagens promenix med värlens goaste!

  

  


           

 


Hahah bjussar på denna otroligt vackra bilden!...

   

Av Linn Karlsson - 29 december 2011 21:46

Tja Godingar!


Just nu sitter jag och kikar lite på topshop, monki, nelly och bubbleroom. Kan inte vänta tills min klänning kommer! Hoppas den passar bara, annars blir det problem...äsch det löser sig!


     

Har precis tagit bort nagellack också. Tänkte måla fransk manikyr förut, samtidigt som jag kollade på tv. Inte det smartaste jag har gjort... resultatet blev ju sådär asså!


Nu ska jag lägga mig och kolla på "Easy A", en riktigt grym film som ni borde se tycker jag!


Ha det bäst, puss!


    

    


Av Linn Karlsson - 29 december 2011 21:10

Everything is kind off...AWESOME!



Guess what! Idag kom bakrunderna/ljudfilerna som är till inspelningen! Whaa!

Nu har jag suttit i typ 2 timmar och sorterat och raderat låtarna. Kommer bli BÄST!

Som det ser ut nu så ska jag spela in den 13 Januari. Ja ni har rätt, det är fredagen den 13:e... haha, vi får hoppas det går bra ändå!


Pössar! Linn


           


  

Av Linn Karlsson - 29 december 2011 17:02

Cha Cha


Nu har jag precis kommit hem från torp. Shoppa inte så mycket faktiskt, typ smink, hårprodukter och sånt.


Sen ska jag fråga Elin och Emelie om dom vill hänga med till Uddevalla imorn och gå på bio eller nått annat sånt mysigt!(Y)


Vi hörs babes!


   


 

Av Linn Karlsson - 28 december 2011 23:30

Tja, just nu sitter jag och chattar med Lina Karlsson(L) Så otroligt fin och snäll tjej som jag gärna skulle vilja känna bättre!

Iaf, här är hennes blogg om ni vill kika in! http://linaekarlsson.myshowroom.se


 


Snackar också med Adam Samuelsson, mycket trevlig kille! Haha han och Jacob Carlén har vart på Ullared och shoppat idag(Y) snart börjar väl dom dricka kaffe också, juste... det gör dom redan pepepepepe! haha godingar!


haha Adamp, do you remember?(L)

  


Sitter och kollar på south park också. Mycket irriterande program...

För ett tag sen var jag helt obsessed i det, men nu får man bara huvudvärk av eländet!


Btw, hittade en klänning tillslut! Beställt och klart(Y)(hoppas den passar också...)


 

 


Av Linn Karlsson - 28 december 2011 21:58

Tja snyggingar!

Just nu sitter jag och kikar lite på Nelly & Bubbleroom. Snackade med några kompisar förut om nyårsafton, och då slog det mig, vad ska jag ha på mig?!?!

Liksom det är bara 3 dagar kvar... shiiiet!

Men ah jag hittar väl något... (hoppas jag) (?!)


Nu får jag fortsätta med kaoset, massa pussar!


 

       

   

Av Linn Karlsson - 28 december 2011 12:30

Hola, idag har jag vart ute och powerwalkat och tränat lite.

Storm och regn... kan inte bli bättre!


Nu har jag precis duschat och fönat håret och sånt.

Idag tänker jag bara gå runt i mjukis och vara osminkad hela dagen(Y)

Snart blir det film och pasta carbonara(L)

 

Puss

 

(Juste, btw, skulle ju egentligen se på bio med gänget ikväll, men det var tydligen 15 års gräns...fml!)


 

Ovido - Quiz & Flashcards