OnePhotoShoot

Alla inlägg under mars 2013

Av Linn Karlsson - 31 mars 2013 20:22

♥Påsken 2013♥

 

Fredag

 

#Brunch

 

     

 

I fredags var det påskbrunch som stod på schemat. Min kusin Malin fyllde 27 år och det firade vi med en supermysig brunch som hon hade fixat. God mat med familjen, utsikt över Grundsund och massor med sol! Bra start på helgen! 

 

#Middag 

 

På kvällen gick jag och Felix på släktmiddag hos mina gudföräldrar. Vi åt världsgod mat, lekte med Tilda och snackade med resten av släkten. Min gosiga lilla syssling Tilda blev förtjust i Felix så lekte med hon största delen av kvällen, haha. 

 

Mina favoriter♥

 

 

Lördag 

 

#Påskefyr  

 

På lördag morgon slängde vi i oss frukost och sedan drog vi ner mot Påskefyren. Där jobbade vi hela dagen, bar upp pallar, granar m.m samt grillade korv tillsammans med en massa andra. Alltid lika mysigt!

 

På kvällen var jag, Felix och mi padres nere hos mina kusiner och åt påskmat. (Haha mycket mat i detta inlägget känner jag, but wait for it, det kommer mer...) 

Senare var det dags att dra oss upp mot påskefyren som tändes 21:00. "Oddarnas påskefyr är bäst" Forever and always. 

 


     

 

Söndag

 

På morgonen var jag och Felix och hälsade på Tilda och hennes lillasyster Agnes innan dom skulle åka hem. Tilda blev såklart överlycklig efetersom Felix tydligen är hennes nya favorit.

 

 

 

 

#Brygghuset

 

Åt också middag på Brygghuset (godaste resturangen någonsin) tillsammans med mamma, pappa och Felix. Mysigtmysigt! Var, som alltid, hur gott som helst. Hamnade i världens matkoma, haha.

 

 

       

   

 

Har haft en grym påsk verkligen, bästa någonsin♥ Hoppas ni också har haft det bra guys, 

 

xoxo 

Av Linn Karlsson - 31 mars 2013 19:51

Imagine

#Nofilter

 

 

 


 

        

 

                     

 

 


Bjussar på några bilder från torsdagens photoshoot med Micha. Själva photoshooten blev ganska lyckad, vädret var perfekt!

Anyway, fick ju påsklov i torsdags! Hur gött?! Jag mötte upp Micha i Lysekil för att sedan äta Kinamat på Peking. Var så mysigt att få träffa henne igen! 

Senare på kvällen kom min Felix och joinade oss. Vi kollade på film, åt godis och en massa gott! 

 

Sååå lyckad dag! xoxo 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 27 mars 2013 22:07


     


Atm: Ganska ful men jävligt glad tjej. Känns hur gött som helst att äntligen bli klar med allt plugg, ju mer plugg nu desto mindre under lovet. Industriella Revolutionen can kiss my ass, verkligen det tråkigaste man kan läsa om! Men nu är jag iaf klar, vilket känns underbart! 

 

Nu ska jag lägga mig i sängen och snacka skype och sedan sova. Är aptrött. Hörs imorn guys, xoxo 

 

 

Av Linn Karlsson - 27 mars 2013 20:13


   


 

 

Hej på er! Skulle egentligen varit och dansat idag, men har gjort illa foten så har träffat Felix ist!♥ Vi har kollat på film och ätit Ben&Jerry's, så mysigt! Gosigaste killen!  

 

Just nu sitter jag och lyssnar på Zara Larssons nya låt "She's not me" och ska alldeles snart börja jobba med en uppsats om Industriella Revolutionen. Yäy... kommer ha en rolig kväll känner jag. 

 

Anyway, imorgon ska jag fika med min bästis Micha efter skolan. Var så sjukt längesen vi träffades efter att hon flyttade ner till Skåne. Saknar henne så!

Men imorgon ska vi som sagt träffas och catcha up. Någon gång under eftermiddagen tänkte vi också köra en liten photoshoot, kuligt kuligt. Senare på kvällen dyker kanske Felix upp och joinar, hoppas det♥ 

 

Ska bli såhääär skönt med påsklov imorgon, 

 

xoxo  

Av Linn Karlsson - 26 mars 2013 22:05

 

♥SUMMER INSPO♥

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 26 mars 2013 21:16

Push Play 

 

 

 

När jag jobbade på Gina Tricot spelades denna låten varje dag i butiken, vilket har gjort att den har fastnat i huvudet på mig sedan dess. Idag har godingen spelats on repeat hela dagen! Så gooo!

 

Anyway, idag har jag varit med Lollo samt haft konfirmation. På konfirmationen åt vi tacos och hade olika "lekar" typ, rätt chill jao! 

Ligger atm och snackar med Felix, som ska komma hit imorn♥ Mys!

 

Hoppas ni har haft en fin dag, 

 

xoxo

 


 

 

 

 

 

   

 

 

Av Linn Karlsson - 25 mars 2013 22:00

 

Av Linn Karlsson - 25 mars 2013 21:10

♥I LOVE THE WAFFLESDAY♥

 



 



 

Hej på er♥

 

Tog bussen hem till Felix efter skolan idag. Så mysigt! Vi låg mest och gosade framför tvn hemma hos honom + att det vankades våfflor, vilket var supergott!

Anyway, kom nyss ut ur duschen och ligger atm och snackar skype samt läser Styleby. 

 

Imorgon ska jag träffa Lollo och sedan blir det iväg på konfirmation.  Var ett tag sedan jag var där känner jag, haha. (Har varit sjuk, haft prao m.m.) 

 

Hoppas ni har haft en bra dag guys, xoxo

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards