OnePhotoShoot

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linn Karlsson - 31 augusti 2013 12:20


Breakfast

 

 

 

Såhär såg dagens frukost ut. Både jag och Felix vaknade supertidigt så vi tog tillfället i akt och stod och gjorde pannkakor hela morgonen. Mys♥ Nygräddade pannkakor med björnbär plockade från trädgården slår fan det mesta.  

Har precis börjat packa min väska - för imorn natt drar vi till Grekland!!! Vi kommer ha det så bra, det vet jag.

 

Igår kväll var vi nere på Odden och firade min kusin som har fyllt 20 år. God mat och tårta är aldrig fel! 

Ikväll är vi bortbjudna till min gudmor också, kommer säkert bli mysigt. Har fixat prao hos henne btw! Men mer om det senare.

 

Felix ligger i sängen och sover atm, så ska ta tag och skriva världens tråkigaste uppsats så länge. Omg.

 

xoxo

    


 

Av Linn Karlsson - 31 augusti 2013 12:14


   

 

Jag och Elin var i Uddevalla i torsdags och såg på One Directions film This is us. Och fyyysatan vad bra den var! Rös och hade gåshud hela filmen. Har någon av er sett den? Vad tyckte ni? 

 

xoxo 

 

Av Linn Karlsson - 28 augusti 2013 21:47


This is us

 

 

 

Hej bloggen! Sitter atm och snackar med Elin. Vi har precis bokat biljetter till 1D filmen som vi ska gå på imorn. Tar bussen in till Uddevalla direkt efter skolan, så hinner vi gå på stan lite också. Kommer säkert bli väldigt mysigt! Det brukar bli det.  

Anyway, ska alldeles snart gå och lägga mig. Är så sjukt trött, sinnes. Lång skoldag idag, minst sagt. Men först ska jag packa, välja kläder och ringa min kärlek.

 


Sov gott, kram 

 

- L

Av Linn Karlsson - 28 augusti 2013 18:11


Mercedes Benz Fashion Week

 

                

Nätta klackar, guldaccessoarer, skira blusar och beiga skinnjackor  

Av Linn Karlsson - 28 augusti 2013 17:52



 

Hejhej! Hoppas allt är bra med er! Kom precis ut ur duschen och sitter just nu i myskläder med håret i en slarvig knut och försöker fixa med lite skolarbeten. Slutar dock med att jag sitter och sjunger med i Oskar Linnros fina texter ist.

 

Igår slutade vi rätt tidigt så tog bussen till Felix direkt efter skolan. Köpte bl.a pizza och kollade på Idol tillsammans med Carina och goskatten. Mysfaktor=100.

Innan vi gick och la oss igår satt jag och kollade på MBFW hela kvällen, ska visa mina favorit kollektioner senare! Skulle döda för att få vara på Ida Sjöstedt's visning...

 

xoxo 

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 26 augusti 2013 21:41


Inspiration

 

  

     

 

Av Linn Karlsson - 26 augusti 2013 19:42

New in

 

 

 

Var på jakt efter ett diskret läppstift som kan hänga med i skolväskan varje dag. Slutade med att jag fick med mig ett läppstift från Kicks hem i färgen "Moccachino". Perfekt färg! (Bilden gör dock färgen inte rättvisa då den är har mer nude/brun nyans i verkligheten.) Kommer bli en trogen vän nu i höst! 

 

xoxo

Av Linn Karlsson - 26 augusti 2013 19:23

              

 

   

  

Bilder från gårdagen/dagen

 

Igår åkte vi in till IKEA för att se om jag kunde klara av att gå under längre tid. Gick jättedåligt, ville typ dö. Fick därför stanna hemma från skolan idag med. 

Annars då? Igår natt satt jag och mamma i soffan framför filmen Nothing Hill. Hade hört att den var bra, men satan vad bra den var! Högst upp på favoritlistan. 

Idag åkte jag och mamma in till Uddevalla för att växla ut pengar till Grekland! Åker om exakt 1 vecka, waaah! Vi åt också sushi + fick införskaffat mig en ny favorit till necessären.

Mår lite bättre idag, så ska försöka gå till skolan imorn. Var dock väldigt trött i kroppen efter dagen...

Menmen, nu ska jag gå ner och mysa med min syster som har blivit frisk igen♥ och min morfar som är på besök. 

 

xoxo

    

Ovido - Quiz & Flashcards