OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 15 april 2012 15:39

Vinnare av Bis Cupen 2012:

-Grundsunds IF -


Sååååjaaa! Där tog vi hem guldet!

(Som ni ser på bilden så fick vi väldigt fina tröjor också *host* haha)


  

Älska laget! Så goa är ni!

Har seriöst aldrig haft så kul med laget på en match/cup som vi hade idag! Sjukt!

Första matchen förlorade vi mot Vännerborg, men sedan så vann vi mot Pixbo (!!!) och efter det vann vi mot Dingle (som vi åkte ut mot i dm för några veckor sedan) och sedan var det final mot Vännersborg igen eftersom dom hade vunnit alla sina matcher.

Laget har aldrig spelat så bra som vi gjorde idag, alla spelade verkligen suuuper! whaaa!

Och tillslut vann vi! -YÄÄÄÄ-

Idag har vi alltså vunnit mot Pixbo (!!!) och tagit revanch mot Vännerborg och Dingle(Y) Vi är bäääääääst, haha puss på er!


Nu är jag verkligen jäääätttetrött! Så ska snart gå och lägga mig i sängen och lyssna på musik. Chill på hög nivå!


Puss hej! //Glad tjej!





 


Av Linn Karlsson - 14 april 2012 23:45

Yesterdays New In

- Torp jao -


Skjorta: Only

  

Top/BH: BikBok

Linne: Only

      

 



Av Linn Karlsson - 14 april 2012 18:06

DÅLIG UPPDATERING IDAG, SORRY FOR THAT!



Elin får ryck på mig om jag bloggar mer, så bloggar mycket senare ikväll eller imorgon när jag kommer hem från cuppen. Älskar er!


-LOVE-


     

Av Linn Karlsson - 14 april 2012 10:52

Godmorgon, nu har även jag vaknat! (applåder) Snart ska jag ta och äta frukost, är verkligen jäääättehungrig! Senare idag blir det att vara med min fina vän Elin. Då ska vi antagligen åka in till torp och shoppa lite, kuligt! -yää-

Nu ska jag och min syster spränga huset med One Direction, -love-


xoxo Linn


 

Av Linn Karlsson - 13 april 2012 22:04

B e l i e v e

 

i n


Y o u r s e l f



       


   -Tjaaaa- Vad händer guys? Själv händer det inte så mycket, försöker hitta någon bra film att kolla på men vet inte vilken? Någon som har något filmtips? Kommentera below isf, eller skicka fråga!

Japp det var allt för idag, vi hörs imorgon babes!

Love //Batman


 

Av Linn Karlsson - 13 april 2012 21:45

- Be your style and love it -


 

Är det bara jag som har missat att det är fredagen den 13:e idag? Haha jaha, jag har iaf inte haft otur idag(y) och det tackar jag för!

Förtillfället sitter jag och kikar lite bland bloggar samt tjockar mig rejält med godis!(y) göttgött! Snart ska jag krypa ner i sängen och se på en otroligt bra film (hoppas jag) och sedan kommer jag antagligen somna framför den, haha.


Puss! //Linn



Av Linn Karlsson - 13 april 2012 19:31

Oherrejävlar! Idag på träningen fick vi reda på vilka vi ska möta på cuppen på söndag, gissa vilken grupp vi hamnade i? Jo, vi hamnade med Pixbo och Vännersborg, jao vi är nog inte sååå körda? Haha nej, vi kommer krossa (men man blir ju nervös asså). I andra gruppen är det Dingle och Härsta (fan att vi inte hamnade där ist!) men detta tar vi killar! 

Nu har jag precis kommit ut ur duschen efter en sjukt go träning. Har ju haft uppehåll i några veckor nu, så alla var jättetaggade och körde allt var dom hade! 

Nu blir det pizza och mys med familjen(L) Pussar!


xoxo Linn


- Work it, make it, do it, makes us, harder, better, faster, stronger -


 


  






Av Linn Karlsson - 13 april 2012 15:48

 


Värt att beställa hem?

Ska iaf försöka samla ihop lite cash, för då kommer kanske denna goingen ligger i brevlådan snart!

Vad tycker ni?

Ovido - Quiz & Flashcards