OnePhotoShoot

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn Karlsson - 31 augusti 2012 22:47

 


Deprimerad, trött och galen. That's me right now. 

Godnatt världen


- Sleep tight

Av Linn Karlsson - 31 augusti 2012 22:29

Modekungen.se


         

 

Av Linn Karlsson - 31 augusti 2012 22:00

Det är tungt nu...

Det är riktigt sorgligt vad dåligt Chelsea spelar. Efter första halvlek ligger dom under med 3-0 eftersom en i Atletico Madrid gör hattrick... FUCK. Och så har dom inte bytt in John Terry heller... omg, orkar inte mer!

CHELSEA är utom kontroll. Men det är inte lätt när det är svårt...


xoxo



Ingen bild kan beskriva mina känslor just nu.


 

Av Linn Karlsson - 31 augusti 2012 20:26

-YOONu har jag precis kommit hem från matchen mellan LFF-IFK Uddevalla. Matchen slutade med 3-5... menmen kul att se killarna spela!

Ikväll blir det soffan, chips och CHELSEA-Atletico Madrid. Perfection!

Nu kör vi Torres!!!


xoxo


 





Av Linn Karlsson - 31 augusti 2012 16:45

 

A life without noodles is not a life...


  

Hej på er gosisar! Idag är det fredag vilket innbär HEEEELG (och premier league!) Whiiiehoo

Idag slutade vi runt 14:00 och sedan dess har jag bara chillat loss på livet. Läst i nya numret av Frida, kollat bloggar och såklart ätit nudlar! What would life be without noodles?

Anyway, hade snart tänkt ge mig ut på en PW eftersom det är sjukt pent väder ute!

Annars har jag inga större planer inför dagen/kvällen, vi får se vad som händer. Hade tänkt go with the flow helt enkelt!

Vad ska ni ha för er guys?


xoxo







Av Linn Karlsson - 31 augusti 2012 15:37

I don't do fashion, I am fashion.

Coco Chanel


  

This is how i roll

Av Linn Karlsson - 31 augusti 2012 15:23

ÅHH


Av Linn Karlsson - 30 augusti 2012 21:28

 Från mig till dig 


 

Ovido - Quiz & Flashcards