OnePhotoShoot

Alla inlägg under februari 2012

Av Linn Karlsson - 29 februari 2012 18:44

Just nu sitter jag och gör lite på spanskaläxan. Duktig tjej, I know!

Skypa med RickTard precis också, fast han skulle på träning nu... så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt?

Ska nog ta mig en dusch och sen blir det kolla fotboll!

Imorn kanske jag får inställd fotboll på elevensval och då slutar jag 20 i 2, det gillar vi!

Juste btw, igår gjorde goingen en ny video! Check it, han är BÄST!


Hade ju dans idag efter skolan också. Hur gick det då? Njaa... det funkade...inte mer än så! Vi var helt lost i slutet, men vi hade inte dansat på 3 veckor så... ah alla hade glömt bort slutet på dansen. Då blev det kaos.

Idag fick vi reda på att dansuppvisningen är på onsdagen v. 21. Vi ska dansa Morphine, inte den roligaste dansen, menmen den blir skeetaawesome på scenen. Tydligen.


Nu ska jag gå ner och duscha och sen blir det fotboll som sagt! Puss hej! xoxo Linn



THE AWKWARD MOMENT WHEN

YOU'RE ABOUT TO HUG SOMEONE

SEXY AS HELL AND THEN YOU HIT

THE MIRROR

  


Av Linn Karlsson - 28 februari 2012 21:16

Godkväll på er alla! Just nu sitter jag och skypar med RickTard(L) spelar även wordfued som jag suger fett på... men nångång måste jag ju vinna iaf! Eller?

Ska snart gå ner och ta en tallrik med yougurt (inte från upper crust, för då dör jag). Sen ska jag börja packa inför dansen och isen imorn och efter det ska jag krypa ner i sängen och smsa med bästaaa(L)


Är det bara jag, eller har våren faktiskt börjat komma? Vår=Ingen snö. Ingen snö=GOLF!

Tagga!


Vi hörs imorn, puss! xoxo Linn



"I'll get it if you need it,
I'll search if you don't see it,
You're thirsty, I'll be rain,
You get hurt, I'll take your pain.


I know you don't believe it,
But I said it and I still mean it,
When you heard what I told you,
When you get worried I'll be your soldier."


 



  

  



Av Linn Karlsson - 28 februari 2012 17:38

I'm still alive guys! Hur mår ni? Själv mår jag fint! Just nu ligger jag i sängen och smsar med han och ligger och pumpar spotify!

Förut försökte jag få ur han någon bra låt som man kan göra bra cover på, och då visade han "Soldier-Gavin DeGraw", sjukt bra låt!

 


Snart ska jag ner och äta lite och kolla på tv. Orkar verkligen inte hitta på något idag. Ska bara ha en riktig softdag idag!

Imorn är det is på idrotten (snark) och som vanligt dans efter skolan. Åh kan inte vänta tills dansuppvisningen, jättetaggad verkligen. Juste btw, fick en fråga för typ (ähh...) två-tre veckor sen kanske (?) om hur länge jag har dansat, och vad jag har dansat, svar:

Jag har dansat sedan jag var 3 (4?) år. Först dansade jag "barnballet", sen dansade jag ingen speciell stil utan gick bara och lärde mig grunderna, efter några år där så började jag dansa streetdance i Uddevalla, efter 1 år med streetdance började jag dansa showdans som också var i Uddevalla, där gick jag i 2 år tills jag började i 4:an och började dansa för musikskolan inom showdans som jag fortfarande håller på med. That was it.

 

Så det var det. Hoppas du fick reda på det du ville. Nu ska jag fortsätta att chilla på livet och bara ligga och slöa.

Ha det bäst finaste läsare, massa pussar! xoxo Linn



 


Av Linn Karlsson - 28 februari 2012 14:51

Tja godingar! Kom nyss hem från skolan, och klockan är bara 14.50 Whaaa!

Denna dagen har varit riktigt go! Vi hade spanska och så kollade vi klart på filmen ondskan på svenskalektionen. Sen var det lunch, och då gick jag och några tjejer till Coop för att smuggla in godis på bion. haha

Hörde ni bio?! Alla 7:or gick på bio efter lunch, inte helt fel! Vi såg på tusen gånger starkare som jag redan hade sett typ 3 gånger...menmen satt och smsa ist!(L)

Efter bion så slutade vi! Och då var klockan ca.13:20 Whieee


Nu sitter jag och lirar lite gitarr samt smsar med bäästaa! Snart ska jag dra mig neråt och "försöka" "laga" "mat"... (dvs. nudlar... haha)


xoxo Linn



Smile you're AWESOME


    




Av Linn Karlsson - 27 februari 2012 20:58

HejHej! Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Hade träning förut, phu dog typ! Hade fys och kondition idag... inte det roligaste menmen! Work it, make it, do it, makes us, harder, better, faster, stronger!

Just nu ligger jag i soffan och kollar på CSI och smsar även med han. Men snart ska han tydligen kolla på Arsenal (i repris), (han vet redan vad det blir...) haha söt kille!;*


Imorn är det sim på idrotten...yay... taggar...not! Annars händer det väl inte så mycket imorn tror jag.

Snart ska jag ta och spela lite på min gitarr och sång läxa som jag fick idag. Måste också kolla senaste avsnittet av Elsas Värld!


Ha det bäst! Pussar



 

Av Linn Karlsson - 26 februari 2012 18:17

Förut var det en som frågade om jag kunde läggaut vad jag är beroende av, vad jag hatar, och vad jag älskar. Haha och det är klart jag kan göra(L)


Jag är beroende av: FIFA 12, Kebabsås och Spotify


Jag hatar: Mineralvatten, fiskmåsar, fula skor och upper crust yougurt


Jag älskar: Musik, Vänner, choklad, locka håret, sushi, träna och shoppa


Haha that's it! Haha, hoppas du fick svar på dessa frågor! Puss


 


Av Linn Karlsson - 26 februari 2012 14:34

Älskade läsare har saknat er något enormt!

Medans jag har varit i Spanien och göttat mig har ju Emanuel bloggat lite ist. Ville bara säga stort tack till min älskade bror! Tack vare han fick ni lite att läsa medans jag var borta! Haha jag tyckte han var en grym bloggare iaf! Superbloggarn.


Jag har haft det jätteawesome i Spanien. Goaste människorna och goaste Spanien! Nu är det bara att vänta till nästa års resa!

Jag blev tyvärr sjuk och låg i sängen i 3 dagar... gissa hur många timmar jag sov dom 4 dagarna, 40 timmar och 15 minuter! Whaa har aldrig sovit så mycket  förut! Asså jag bara sov och sov och sov! Hela dagar, nätter, hela tiden! Sjukt!

Men efter tre dagar blev jag friskare och kunde spela, samt åka till Gibraltar och hälsa på rabiesapor...

Jag hann spela golf 2 dagar iaf! Och då spelade jag riktigt bra faktiskt (för att ha varit sjuk), fick 32 poäng och 36 poäng! Och ni som spelar golf, detta var ju inte en vanlig bana precis... Bland Europas svåraste banor!


Jag kan inte sitta här och berätta allt som har hänt, för det skulle ta hur lång tid som helst! Så här kommer en bildbomb så kan ni se hur grymt det har varit! Puss, älskar er.


Bildbomb


Spanien 2012


 

 

 

                                                                                                                                                       

                             


Av Linn Karlsson - 23 februari 2012 09:39

Heeej!

Asså hjälp mig det här är ju verkligen jätte svårt ! Haha vafan ska jag skriva ?!

Jaja det här ska jag väl klara att skriva några ord på en blogg!

Linn har visst blivit sjuk nere i spanien inte kul men krya jätte mkt nu !Jaha idag ska jag åka till torp i det jätte fina vädret okejj det där lät töntigt aja skit samma!  Kan inte Linn blogga från sin iphone.....hmm? För jag e ju jätte dålig på detta! Aja ni får stå ut tills Linn kommer hem som jag hoppas hon gör snart!

Nu ska jag ta och plugga för jag har ju vart sjuk en vecka så jag hade lite att ta ikapp! Sen ska jag försöka få tag i Linn och höra hur hon mår!


Ha det bäst // er super bloggare Emanuel

Ovido - Quiz & Flashcards