OnePhotoShoot

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linn Karlsson - 28 augusti 2011 16:51

Hola! Har precis kommit hem från skogen! Har vart ute med morfar och plockat svampi damp. Vi fick rekord mycket! Nu har vi suttit och rensat i ca. 1 timme...Sen ikväll så ska kanske mormor och morfar, och mina kusiner komma upp och kolla på bilder från Danmark!:) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Adam ville att jag skulle kolla på A-lagsmatchen, men jag vet inte om jag orkar :( är ju jättetrött :((<3och imorn är det ju skola igen... :/ damp.Det var allt för nu<3xoxo Linn

Av Linn Karlsson - 27 augusti 2011 17:15

Srry! har inte kunnat lägga ut något inlägg dom senaste dagarna, för jag har inte haft tid och bla, bla, bla, men jag kan skriva lite om vad som har hänt!


Ondagen och torsdagen var la som vanliga skoldagar, (tråkiga alltså)...

Men usch! efter skolan i torsdags så var jag tvungen att åka till uddevalla och ta spruta!!

När man tar sprutor i skolan och så då känns det ju inte, men den här sprutan gjorde ju riktigt, riktigt ont!:o


Efter skolan i fredags så gjorde jag inte så mycket... var typ jättetrött... så jag bestämde mig för att vara hemma och tjocka mig! (h) yeah!

På kvällen så kom Jakob upp och kollade på film med mig! ''Dinner for Schmucks'' så gryyyyym! 5:e gången jag såg den på två veckor! (a) awesome film!


Idag gick jag upp kvart över 6 för att åka till Onsjö Golfklubb och spela regional.

Dom 5 första hålen gick jag på boggie, men på 6:an skjöt jag in i skogen... men när jag hittade bollen så råkade jag bränna mig på en brännnässla över hela benet!

och inte nog med det! På 7:an så ramlade jag ner i ett vattenhinder!:o jag trodde man kunde stå på en gräsplätt, men så var det bara vatten under så jag ramlade i! hahah.

Så 8:an och 9:an spelade jag barfota :p

Vi skulle spela 27 hål, men jag gick av efter 9, för det var inte så mysigt att spela blöt + att det åskade lite då och då...


Och nu sitter jag i mitt rum och skriver, ska göra lite spanska och sen ska vi gå ner till kusinerna!:d


xoxo Linn<3


Mina älskade kusiner!<3

 




Av Linn Karlsson - 23 augusti 2011 20:08

Stolt chey! Jag gick inte fel någon gång!! yääähäääy!

Första dagen med riktiga lektioner! Spanka läraren är sjuuukt bra!

Dagen har varit grym, men jag börjar verkligen tröttna på att ha underskåp... under EMELIE!

SO-läraren är nästan B-M varning på! inte bra!

Efter skolan så  gick jag och Adam hem till Elin och käkade pannkakor! Yeah!

Sen så var det golfträning, gissa vad vi skulle göra, vi skulle stöta kula! :p hahah , sen så gick vi ut på banan :)

ajja nu ska jag kolla på True Talent!


Btw, vet ni att vi är tre stycken som är adopterade från Vietnam i klassen! Cooligt!


Peace!

 

 

Gammal bild

 

Av Linn Karlsson - 22 augusti 2011 19:55

Då startade vi om på nytt! Från störst på skolan, till skolans nybörjare!


Va alla så nervösa som jag var?, eller är det bara jag som är udda?

Kunde ju inte sova igår! hahah.

Jag och Emelie tog den tidiga bussen för palla komma för sent första dan!-.-

haha men när vi kom fram så skulle vi ta en buss upp till skolan men vi fick igentligen inte åka med, för vi hade inga busskort...hiihih.

Sen så ficki vi träffa vår lärare, och bla, bla, bla. Tjejerna i klassen är jättesöta och grymt snälla!

Imorn ska vi ha riktiga lektioner... ring 112 om jag har gått LOST påväg till en lektion! kommer ju inte hitta vart jag ska! :o


Var ute och spela lite på banan med Anna, sänkte mig :)... fast med 2 sträck ;/...

 

Kom ihåg! Ring 112 om jag inte lägger ut något inlägg imorn!

 

Peace!

 

 

 

Någon gammal bild som jag hittade...

  

Av Linn Karlsson - 21 augusti 2011 12:00

Hola!

Sitter här hos bästaste Emelie Kalentun och tittar på när hon och sin söta bror Oliver spelar Super Mario!

hahahah! omg, Oliver är e riktigt dålig förlorare!

ajja, nu e d sista dagen på sommarlovet! E typ ganksa (skeeta) nervös för att börja i 7:an, men d e väl alla?..elr?

Men nu ska jag gå och spöa Emelie och Oliver på Super Mario! hahah


Puss och Kram Linn<3

 

  



 


  


Av Linn Karlsson - 21 augusti 2011 00:03

 


Då e sommaren snart slut! :( Kan inte fatta att det bara är en dag kvar?! Sommarlovet har jue inte ens börjat!

Sitter här och går igenom gamla bilder.. :/ har precis sett ''Dinner for Schmucks'' hahahah jätterolig film!

Vi ses! kram Linn<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards