OnePhotoShoot

Alla inlägg under mars 2012

Av Linn Karlsson - 31 mars 2012 20:21

Hola Blogga! Nu har jag precis ätit grillat med mina päron (älska!) och snart kommer mina gangsters hit! Kommer bli feettt ikväll!

Tänkte försöka köra igenom några låtar på gitarren också innan dom kommer hit. Kärlek till min älskade gitarr asså!(L)

Blir nog inte så mycket mer bloggande ikväll, så ni får ha en jättego lördagskväll guys! Massa kärlek, xoxo Linn


 

 

  

  



Av Linn Karlsson - 31 mars 2012 16:59

Kontakt: onephotoshoot@hotmail.com


Bloggen växer sig större varje dag vilket är otroligt kul! Älskar känslan när man går in och kollar på besöksstatistiken(L) Älskar er!

Hur som helst så har jag börjat få mer frågor och andra peppningar om mitt bloggande. Därför har jag nu öppnat kontot onephotoshoot@hotmail.com där ni läsare kan få skicka och kontakta mig så mycket ni vill!


Så om ni undrar något så vet ni vart jag finns! Svarar ALLTID på så mycket jag kan! Ha det!

Av Linn Karlsson - 31 mars 2012 16:34

HejHej Bloggen! Nu har jag precis snackat i telefon med underbara min mormor och morfar som bor alldeles för långt ifrån mig!

Kom också nyss hem från en golfrunda med my daddy cool. Sänkte mig trotts att det blåste jättemycket och snöade, oväntat jao!

Ja, ni hörde rätt, det snöar! Sjukt! Igår gick man typ runt i linne och idag snöar det?! Helt messed up!


Nu ska jag duscha igen, haha, hör av mig snart igen!

Puss, xoxo Linn


  

 

Av Linn Karlsson - 31 mars 2012 11:08

Godmorgon på er! Nu har även jag kommit mig upp ur sängen(Y)

Ser allmänt förjäklig ut för alla som vill veta det. Somnade med sminket kvar igår, haha ah ni kan räkna ut hur jag ser ut nu... därför går jag förtillfället runt med endast solbrillor, underkläder och stor hoodie... Yes, I say it again I'm sexy and I know it NOT!


Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det in och äta på golfkrogen och efter det blir det 18 hål med pappa.

Ikväll kommer grabbsen hit och skapar kaos! (Adam och Emanuel) Ha en bra lördag allihopa! Love yaa, xoxo Linn


 

Av Linn Karlsson - 31 mars 2012 03:45

What a night asså! Jag och Elin = Kaos! Kvällen slutade med att båda låg på golvet och asgarva sönder ända tills vi slocknade... haha asså seriöst, heeelt lost var vi!

Förtillfället ser mitt hår ut som Einsteins och sminket ligger typ 1 cm under ögonen, Ohja, I'm sexy and I know it!


Jag hör av mig igen imorgon, för nu ska det sovas! xoxo Linn


Elin died for a moment...

 


Av Linn Karlsson - 30 mars 2012 20:07

Tjaaaaaa! Hyper.Tjej.com! Fyihelvete vad glad jag blir! "Spelningen" (after work'n) idag gick riktigt bra(Y) Det var absolut långt ifrån den bästa spelningen, men det det gick som sagt riktigt bra! Glaaad

Brukar ju vara skeetanervös för att sjunga för lite folk + som jag känner! Fysjutton! Bättre med jättemånga främlingar!

Men som jag sa i förra inlägget, today's a good day!

(+ att jag hade världens bästa fanclubb med mig som bestod ut av mina gangsters Elin och Emanuel)


Nu ska jag tjocka mig pizza och massa chips! Och snart kommer Elin hit och myser lite! Nu är det dags för fredagsmys!


Video från kvällen kommer antagligen senare ut här på bloggen, så keep it up! Massa pussar, xoxo Linn


           



Av Linn Karlsson - 30 mars 2012 15:07

Eyy dude! Yeah, what? It's f*cking FRIDAAAAY!


 


Ville bara säga att today's a good day! Sjukt härligt väder, INSTÄLLD LEKTION, spelning, HELG! Älska!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, läser i senaste nummret av Frida, smsar med finaste och scteeeker! Kan det bli bättre? Whaa älskar verkligen den här dagen asså!´


Idag slutade jag vid 13:10 (!!!) Vår kemilärare Lars (cool som är) jobbar som brandman också, och ca. 5-10 minuter efter att lektionen hade börjat fick han larm och var tvungen att springa därifrån, vilket betyder att vi fick inställt! Såååjaaa!

Snart blir det ner och rigga förstärkare och mickar inför kvällen, ska bli såå kul! Bilder kommer förmodligen senare ikväll.

Ha det bra så länge, hörs senare guys! Love you


xoxo Linn


Me and my Korv today(L)

  

Av Linn Karlsson - 29 mars 2012 21:50

HejHej! Nu har jag precis skrivit klart det sista på So-uppstatsen som ska in imorgon. Puh, shit my god!

Idag fick vi reda på att det inte blir något kemiprov imorgon (såååjaaa!!!) satt ju och jobbade röven av mig igår!


Repet tidigare idag gick sjukt bra! Morgondagens kommer bli bäst! (I hope) För alla er som vill komma och titta så börjar det 17:00 på Mareld!


Nu blir det fruktsallad med min kära mor! Mys!

Massa Pussar, xoxo Linn


Love The Weather!

SWAG


 

Ovido - Quiz & Flashcards