OnePhotoShoot

Alla inlägg under september 2012

Av Linn Karlsson - 30 september 2012 18:21

My love

 


Var ute och powerwalka 7 km med mi padre imorse. Hur gött som heeelst! Har också varit på sångövning (inför Wales!!!) i cirkus 3 timmar. Taggar sönder asså! Kommer bli sååå kungligt!

Och nu har jag precis duschat och ätit lite. Senare ikväll kommer Johanna hit och filmmyser lite  Men nu blir det att måla naglarna och se på Gossip Girl, LOVE!


xoxo






Av Linn Karlsson - 29 september 2012 16:41

-Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor-

Av Linn Karlsson - 29 september 2012 16:27

Green Peace


  

         

 

Av Linn Karlsson - 29 september 2012 15:31


   

Hola! Igår efter skolan åt jag och Estelle på Rosvik. Sjukt mysigt! Jättego tjej!

Senare på kvällen skulle jag ju sjunga på invigningen till Kulturveckan i Lysekil. Var sjukt mycket mer folk än vad jag trodde skulle komma!

Anyway, sjöng ju Utan Dina Andetag, och det gick SUPERMEGAGRYMTBRA!

Inte varje dag man sjunger för Kulturministern lixom, hehe... (länkar videon senare)


När vi kom hem från invigningen åkte vi hem till mina kusiner som firade sin  16 födelsedag.#fettmedösjao!


xoxo



 

Av Linn Karlsson - 29 september 2012 15:26

LördagsFrulle


   

Av Linn Karlsson - 27 september 2012 20:48

Fest hos Abdullah

  

Har haft låten "Fest hos Abdullah"  på hjärnan hela dagen, sååå jälva jobbigt! Slutar ju inte! WAAAH  

Haha, annars då? Läget? Själv har jag nyss strejkat från allt plugg, pallar verkligen inte mer! Så nu sitter jag typ och läser bloggar, smsar and that stuff.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Thank god...


xoxo


 


Av Linn Karlsson - 27 september 2012 17:36

Såhär kul är det att plugga

#Duckface

 


Sitter här och pluggar röven av mig. Seriously, har 2 prov, engelska läxa + att jag måste öva på en låt jag ska sjunga på Oscars imorn.

-TUMMEN UPP-

Ska sjunga och spela Utan Dina Andetag, haha kulturministern ska komma och kolla... Wish me luck!

Bloggar mer senare, xoxo


 

 


Av Linn Karlsson - 26 september 2012 21:27

       

10 Random things you don't know about me

  • Jag är rädd för Lisebergskaniner
  • Jag hatar mineralvatten och fiskmåsar
  • Jag skrattar åt mina egna skämt
  • Jag har en crush on Fernando Torres
  • Jag är klumpigast i världen
  • Jag ÄLSKAR att shoppa
  • Jag vill bo i New York
  • Jag spelar FIFA12 på min Iphone 24/7
  • Jag är 99:a
  • Jag kan ALLT om Chelsea


 

Ovido - Quiz & Flashcards