OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 20 april 2012 20:09

 


S H O P P I N G - YÄÄ - Gissa vad jag har gjort idag?(a) S H O P P A T ! ÄlskaÄlskaÄlska

Har också vart och hälsat på min gammelfarmor och fikat, mysigt! Men resten av dagen har jag spenderat i köpcentret. My home you know.


New in:

(Förlåt för dålig bildkvalité)

 

Från: New Yorker

(Lägg gärna märke till mina sjukt sexiga feta blåmärken)

 

 Från: New Yorker

 


Från: Vila (köpt på Salt)

   

Från: New Yorker

 

Från: Chilli (!)
 


Från: Converse

 

Av Linn Karlsson - 20 april 2012 20:06

Grattis Farmor


 Idag skulle du blivit 75 år


Älskar dig


<3



Av Linn Karlsson - 20 april 2012 10:42

Godmorgon! Har precis ätit supergod frukost med mormor och morfar samt mina päron. Inget slår mormors mackor, KUNGLIGT!

Här i Stockholm snöar det för fullt (...) och är jättekallt vilket jag inte gillar.

Har endast med skinnjackan, kommer ju frysa sönder!

Senare idag vet jag inte vad som ska hända, men det verkar som om resten av familjen har stora planer, så det blir bara att go with the flow och se vad som händer!

Först ska jag iaf duscha och göra i ordning mig(Y)


Ha det! xoxo Linn


Glömde lägga ut video när jag och 4 sekunder hade spelning på Mareld, så här kommer en!

 

 

Av Linn Karlsson - 19 april 2012 23:45

Godkväll mina fina! Har inte kunnat blogga idag eftersom jag har åkt bil hela dagen, så det är tur att jag har min skeeetaagrymma gästbloggerska!

Hur som helst, nu har vi äntligen kommit fram hit till min älskade mormor och morfar i Stockholm.

Efter att jag har sprängt hörseln med One Direction och fått förbannat ont i rumpan så är jag reeeedigt trött! Så snart ska jag gå och lägga mig på luftmadrassen och ta en powernap, ya! (känns som man sover på gelehallon...)

Men nu har vi som sagt kommit fram. Hann faktiskt se några minuter av hockeymatchen också. Faasen vad gött BRYNÄS, GULD!

Nu ska jag krama lite till på mina morföräldrar så hörs vi imorgon, pusspuss!


 




Av Linn Karlsson - 19 april 2012 19:49

Helluu!:) Detta är Elin, linns grymmaste kompis! Linn kan tyvärr inte blogga idag eftersom hon är påväg till Stockholm! Hon hälsar att hon har ont i rumpan efter att ha suttit i en bil så länge! Då undrar man ju, hur kan en sådan söt och go rumpa få ont? Ni som inte har sovit på Linns rumpa ska veta att den är sjuuuukt mysig!;* längtar redan efter den:(



Vi började dagen med matteprov, sedan flöt dagen på som vanligt! Efter skolan har jag tränat golf, tagit en lång dusch och nu sitter jag här! Linn åkte direkt till Stockholm efter skolan så hon borde väl vara framme nu om hon inte är det! Nu fick jag sms från Linn att hon är framme vid tio! Och jag ska hälsa från henne att hon älskar er! Förlåt men jag kan inte skriva mer nu:( vi har Kemiprov imorn och jag måste plugga! Men seriöst, vem ska veta att det är 78 % kväve i luften och 0,035% koldioxid? Ahja vi har Lars och han är världens snällaste så det är nog inte så stort!:) Men jag tänkte lägga ut några bilder på mig och Linn!    Hade gött!  

    Love Elin(L)


  Som ni ser är de flesta bilderna gamla!                                            
         

                                                  
                                                  
                      




Av Linn Karlsson - 18 april 2012 20:10

Gooosh, då var man äntligen klar med packningen(Y) Vi ska bara vara borta i 4 dagar och ändå är hela min garderob nerpackad i en resväska. Nä ofc not, men alldeles för mycket kläder iaf! But babes you know, man kan aldrig ha för mycket kläder! Just in case...;)

Nu ska jag äta lite och sedan ska jag fortsätta smsa med finaste! (+ krossa på wf! haha...)


Massa pussar på er!


       
 

Av Linn Karlsson - 18 april 2012 18:47


 

Packing inför STHLM imorgon! Taggad girl! Åker direkt efter elevensval imorgon. Ska bli sååå gött! Förra gången jag var i Estocholmo var i höstast, så det var ett tag sedan!(L)

Idag har jag som vanligt varit i skolan och dansat. Bara 4 danslektioner kvar innan den stora uppvisningen! Whaa!

Nu ska jag packa vidare och sedan blir det plugg. Har matteprov imorgon, inte kul alls. Fattar nada banana!


Ha en bra kväll!


 





Av Linn Karlsson - 17 april 2012 19:39

    

Hej mina fina! Just nu kollar jag på Brynäs-Skellefteå igen, fan Brynäs måste ta detta! (Inte för jag bryr mig så mycket menmen haha!)

Har också gjort klart det sista av min nya cover på "Part of Me"-Katy Perry. Den kommer antagligen komma upp på youtube någon gång framöver eftersom det har varit lite dålig update där på sistonde. Men jag länkar den här på bloggen when it's out!

Just nu sitter jag som sagt och kollar på hockey, väntar också på att pappa ska bli klar med maten. Försökte själv förut, but guys you know me... han fick ta över ist! Ha ha ha.PUNKT


Ha en fin kväll, Puss //Linn



Ovido - Quiz & Flashcards