OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 13 april 2012 15:01

HejHej! Just nu sitter jag på altanen och schteeeker sönder, älska vädret!

Idag har jag och min kusin Simon varit ute på havet och fotat. Eller jag fotade och han körde båten, haha. Vädret var verkligen perfekt att fotografera i så ska försöka att redigera lite bilder och lägga ut på bloggen senare ikväll. 

    

Som sagt så sitter jag just nu på altanen och solar samt lyssnar på feeet musik! Snart ska jag äta lite och sedan blir det träning.


Ha det bra guys! xoxo Linn


  


 

Av Linn Karlsson - 12 april 2012 20:44


Me gusta mucho!


Tjaaa! Just nu ligger jag i Elins säng och spelar FIFA 12 på mobilen (haha) medans Elin själv ligger och spelar sitt fjolliga Bakery Story (tönt varning!) 

Ikväll blir det film och massa tjejsnack, kommer bli suuupermysigt! 


xoxo Linn


-Everyday I'm shuffling-


 



















-

Av Linn Karlsson - 12 april 2012 18:58

 

Av Linn Karlsson - 12 april 2012 18:45

 


Härligt gäng asså! Fast tycker ändå att det är gött att lägret äntligen är över. Haha ni anar inte hur mycket jag HATAR att golfa i regn!

-Blääää-

I helgen tar jag paus från golfen och kör nästan varje dag nästa vecka ist! För i helgen blir det träning och cup! Tagga?! (!)


Nu ska jag snart ta och röra på rumpan ca. 40 meter och sedan är jag hemma hos Elin (och ja, hon är min granne). Där blir det film och massa myys! Ska antagligen sova där också, så vi hörs imorgon babes! LOVE YAA


xoxo Linn


 



Av Linn Karlsson - 11 april 2012 21:59

    


Tjeeeeenaa! Taggad tjej inför golfdag imorgon? Knappast! Är som vanligt otroligt trött, så ska snart gå och lägga mig.

Dagens största nyhet: Har precis gjort klart en låt! Whaa! Kommer kanske (bara kanske) ut på bloggen någon gång i framtiden, men vi får se på det!


Bloggar inte mer idag, så ni får ha en bra kväll guys! Puss


//Batman


-Tagga cup till helgen jao!-


 


Av Linn Karlsson - 11 april 2012 20:00

Nu har jag precis kommit hem från en otroligt romantisk promenad med en av mina bästavänner Elin! Vi har kollat på solnedgången (romantiskt I know!) och så har vi pumpat musik, (d.v.s. dansat runt i hela Grundsund.) Vi drog också ner till vår gamla skola där "vi" skulle köra fotboll, men då hade tösen tydligen gått och blivit "bollrädd"(...) så vi fick köra vägg ist, haha...

Resten av dagen har varit ungefär samma som igår. Golf, golf och GOLF.

Nu ska jag pumpa musik på högsta volym, -yää-


PUSSAR


On my mind, all the time!


  



Av Linn Karlsson - 10 april 2012 22:10

    


Tjej.Som.Inte.Kan.Sova.Com


Är faktiskt sjukt trött men jag kan verkligen inte sova! Gaaah, ingenting funkar som det ska idag. Vill bara somna och börja på en ny dag, men det funkar ju inte! FML

När man inte kan sova men måste verkligen chilla på livet, finns det bara 1 sak att göra: På med headset och pumpa musik. BAM!


PUSS PÅ ER MINA FINISAR!






Av Linn Karlsson - 10 april 2012 21:39

Starships were meant to fly


           


HejHej! Nu har jag precis kommit ut ur en varm dusch. Denna kvällen har jag bara slappat för att kunna vara pigg imorgon på lägret. Var sjukt trött idag, men ah somnade ju vid 01:00 och så gick jag upp 06:30 (morsan väckte mig 1 timme för tidigt...!) så det var väl inte så konstigt att jag var så trött, men ändå!


Nu ska jag kolla lite på facebook, bloggar och allt annat crap som man måste göra. Sedan blir det att lägga sig i sängen och läsa i hugerspelen. Sjuuuuuuukt bra bok, är seriöst heeeelt in love i killen i boken asså! Läser den non stop!


Vi hörs imorgon babes, massa kärlek! xoxo Linn

Ovido - Quiz & Flashcards