OnePhotoShoot

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn Karlsson - 31 juli 2012 22:14

Why ALWAYS me?!

#move #bitch #can't #see #Batman



Haha en bild säger mer än tusen ord! Fan, varför händer alltid detta mig? Skitjobbigt ju! Anyway, filmen var sjukt bra! Den var faktiskt den bästa hittills. Batman FTW!


Ikväll var jag, Philip och Jakob som sagt på bio. Först stannade vi på Torp Köpcentrum och åt på Briggen. Magiskt gott som vanligt!

Grabbarna ville sedan också gå in i djuraffären och kolla på kaniner och fiskar, haha manligt  

Efter filmen satte vi oss på McDonalds och tog en McFlurry, my love! Dagen har varit superhärlig men nu väntar goa sängen. Ska nämligen upp tidigt imorgon för att åka till Borås och golfa med tjejerna. Där ska vi också sova tillsammans i en husbil, för på torsdag är det regional-tävling som gäller. Wish me luck!


(blir därför inget bloggande imorgon... sorry guys!)


Godnatt världen


       





Av Linn Karlsson - 31 juli 2012 22:07

~Tourigt~


 

Av Linn Karlsson - 30 juli 2012 13:21

Igår kväll körde jag och Jakob Batman-maraton på 6 timmar! Laddade upp inför imorgon då jag, Jakob, Måns och Philip ska se den nya Batman på bio. Har väldigt höga förväntingar eftersom den förra filmen ("the dark knight") är helt otroligt bra!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Gossip Girl och har nyss kommit in från en långpromenad med mi madre.

Senare idag blir det in till golfen och äta lunch och sedan träning och spel på banan!


xoxo Linn

Ögongodis




   



Av Linn Karlsson - 28 juli 2012 20:48

Hej bloggen! Sitter just nu i en sjöbod och äter tacos tillsammans med släkten samt lyssnar på Håkan Hellström. Mys! Vad har ni för er en sån här fin lördagskväll guys?

Idag har vi alltså kommit hem från Gotland. Åkte halv 7 imorse och kom hem kvart över 4, puh. Ont i rumpan? Ohjaa

Åhh kommer sakna Gotland såååååhääär mycket. Från strålande sol till mulet och regn, jotack... 

Menmen, borta bra men hemma bäst, right? Önskar er alla en mysig kväll!

 

Puss på er 

 





Av Linn Karlsson - 27 juli 2012 22:40

Just nu sitter jag i sängen (kommer sakna den något enormt!) och kollar på invigningen av OS 2012. Haha är det bara jag som tycker det var bland det barnsligaste man någonsin sett? Åh herre... vart är världen påväg?

Anyway, idag var vi som sagt och shoppade. Köpte ett ONE DIRECTION linne, whaaa! Skitsnyggt! - Love it -

Betalade också för att få mitt namn inristat i min Iphone. Grymt coolt! Mycket nöjd!  

Men ett inköp blev totalt fucked up. Jag hade nämligen köpt en urläcker handväska för 600 kr, och var verkligen jätteglad. (Snyggaste väskan ever, skojar inte!) Ni vet ju hur det känns efter en lyckad shoppingtur. Men lite senare märker jag att den är sönder i botten (!!!) så jag fick lämna tillbaka den...   Snacka om att jag var sur då, haha.


KRAAAM


   



Av Linn Karlsson - 27 juli 2012 22:11

Dag 5

- The last day -

                         

Vår sista dag här i Gotland har vi tillbringat i Visby. Shopping, god mat och fint väder! Var inne på glassbaren idag igen, mumsigt! Tydligen är det inte bara svergies största glassbar, utan EUROPAS största!(Y)

Imorgon åker vi alltså hem. De här dagarna har gått så fort! Helt sjukt! Åh kommer sakna Gotland så in i h*lvete. Speciellt dialekten haha.

Hur har er dag varit? Puss och Kram

Av Linn Karlsson - 26 juli 2012 23:37

Ikväll åt vi på en supermysig resturang inne i Visby. Solen stekte på och det kryllade av folk på gatorna. Precis en sån dag som passar mig! Sitta ute och lyssna på musiker som spelar på gatorna, äta god mat, se på andras klädval och spana snygga killar. DET gott folk, DET ÄR SOMMAR!

Anyway, efter maten gick vi och köpte godis och satte oss vid Visby centrum och bara njöt av kvällen.

För alla er som vill veta, säker dresscode i Visby Centrum; Bränna, snygga bågar, jeansshorts, vita converse, vit topp och kavaj. Det ser man många som bär här!

Själv hade jag på mig ett par vita jeans och svart blus från Vila + gammal skinnjacka.

Senare på kvällen hittade vi in till Svegies största glassbar! Seriöst, HEAVEN! Bilderna blev inte så bra, men det var heeelt AMAZING! (Eftersom jag fortfarande var mätt efter maten så tog jag bara en kula glass...)


Nu måste jag sova. Imorgon blir det att stanna och göra Visby osäkert, för då är det fredag - shopping !

Sleep tight! xoxo Linn


           


Ovido - Quiz & Flashcards