OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2013

Av Linn Karlsson - 28 april 2013 10:00

 

Jennifer Lopez Glow

 


 


Min gudmor kom förbi igår och hade med sig en ny parfym till mig från deras semester i Vietnam. Fick Jennifer Lopez nya parfym "Glow", den luktar sååå gott! Tack, tack tack<3 

 

 

Av Linn Karlsson - 26 april 2013 22:29


♥My babe♥

 

                 

 

            

Haha jag och Felix gjorde världens mysigaste video på Videofyme tidigare idag. Lägger upp den här på bloggen någon gång under veckan som kommer, men om ni vill se den redan nu så får ni gå in på Videofyme och söka på "The best boyfriend in the whole world" så hittar ni den. 

 

Har precis packat klart inför konfalägret som jag åker iväg på imorn. Kommer vara borta i 5 dagar, så kommer bli lite dåligt med uppdatering (kan ju inte blogga från mobilen). Ska bli sååå gött att bli konfirmerad, är ganska less på alla konfaträffar nu...haha. 

Anyway, ikväll har jag också ätit räkor med hela familjen, så gott! 

Hoppas ni har haft en bra dag guys,

 

xoxo 



 


 

Av Linn Karlsson - 26 april 2013 10:00

 


Hejhej! Åkte hem till Felix efter skolan igår. Hade det supermysigt med milkshake, popcorn och film♥ 

Hur mår ni idag då? Själv har jag nyss vaknat och ska snart hjälpa Felix att fixa frukost.

Är förövrigt ledig från skolan idag, hur gött?! Har nämligen operation dagsverke, vilket betyder att alla är hemma från skolan och hjälper till hemma för lite pengar som man sedan skänker bort till Barncancerfonden.

 

Hoppas ni får en bra dag, xoxo

 

Av Linn Karlsson - 24 april 2013 21:27

YOLLIBOX

 

 

 

Åh har varit så galet sugen på yollibox idag! Var inne på Ica Maxi härom dagen för att köpa, men det var tyvärr slut. Blev så glad när jag fick syn på att frozen youghurt har kommit till Svergie. Så gott ju!♥

Anyway, hur mår ni? Själv mår jag helt okej. Detta vädret gör mig dock väldigt deppig. Hatar när det är grått och regnigt!

Har precis gosat ner mig i sängen och ligger atm och lyssnar på spotify. Åt nyss en världsgod spenatsoppa och har även pluggat lite. 

Imorn ska jag hem till Felix efter skolan, mysigt!

 

xoxo

 

  

Av Linn Karlsson - 23 april 2013 20:47

Införskaffade en likadan ny ögonbrynsfärg igår. Så jäkla bra! För alla er som vill ha snygga, raka ögonbryn, köp den här! Så värt pengarna! (PS: Ni behöver köpa till en speciell borste). Behövde också verkligen ett nytt likadant halsband som ni ser under. Mitt gamla har nämligen börjat tappa sin guldiga färg.

Köpte också min finfina klänning som jag berättade om igår samt en ansiktskräm. Supernöjd tjej!


xoxo



   




Av Linn Karlsson - 23 april 2013 20:35


 


Hejhej! Såhär såg jag ut idag, now you know. Hur mår ni? Själv mår jag super. Skoldagen har varit fett chill, behövde verkligen en sån dag. Är så jäkla skoltrött nu. Vill bara ha sommarlov, whaaa. Hade orientering idag på idrotten, vilket gick riktigt dåligt faktiskt. Var verkligen helt lost ett tag, haha. Well, well kan inte vara bra på allt!

Anyway, efter skolan gick jag och Felix till en kinaresturang och åt. Sedan gick vi och köpte galet goda jordgubbar och hade det mys i solen.


Nu har jag precis kommit hem från den sista "riktiga" konfirmationsträffen. Ska bli så skönt att äntligen konfimera mig! Det sker den 19:e maj, för er som undrar.

Snart ska jag ta tag i lite plugg som måste göras, men först blir det grillade toasts till kvällsmat.


xoxo  

 

  

Av Linn Karlsson - 22 april 2013 21:48

 Snapshots 

 

  

 

Åh vilken mysig dag! Har mått så bra idag, tummen upp för det! Började dagen vid frukostbordet tillsammans med världens finaste, sedan bar det av mot skolan och efter skoldagen mötte jag upp mamma för att åka iväg och shoppa. Blev en väldigt lyckad shopping! Visar imorgon vad jag fick med mig hem.

Måste bara berätta the reason varför jag är så lycklig som jag är atm, jag hittade finally min drömklänning till konfirmationen. (För er som kommer fråga, nej det är ingen av dom som är på bilden). Åh den är så underbar! I swear on my god, jag har aldrig någonsin kännt mig så vacker. Känner mig som en prinsessa!

- So happy I'm gonna die 

 

Anyway, jag och pappa drog in till golfen såhär på kvällskvisten och slog lite bollar på rangen. Kuligt! Just nu sitter jag och pratar med min babe och har precis ätit sushi. Hur gott?! Tvekar starkt på om denna dagen kan bli bättre, 

 

xoxo 

  


Av Linn Karlsson - 22 april 2013 21:22


   


Tog en paus från allt denna helgen (inkl. bloggen). Var hemma hos min kärlek hela helgen vilket var supermysigt! I lördags kom Felix kusin med familj hem till dom, så vi grillade och hade det mys.

Igår spelade Felix med distriktslaget hela dagen, så jag och Carina åkte in till Torp och shoppade lite under tiden. Köpte den svarta blusen på bilden ovan, så söt! 

Anyway, hade en jättetrevlig helg. Hoppas ni också hade det guys!

 

xoxo 

   

Ovido - Quiz & Flashcards