OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 8 april 2012 11:21

Godmorgon! Jag vaknade nyss och ligger just nu i sängen och kollar bloggar, facebook m.m Snart blir det ner och äta frukost. Är sååå hungrig!

Senare blir det springa på löpbandet (om jag orkar hehe) och dusch. Och sen ikväll ska massa people komma hit och fira pappa som fyller år på tisdag.

Det var min dag det. Hoppas ni får en fin dag, puss


xoxo Linn


                    


           

Av Linn Karlsson - 7 april 2012 22:18

Hej på er! Just nu sitter jag här i Emanuels säng och bloggar samt tjockar mig med chips! Har nyss kommit hem från påskefyren. VI ÄR BÄÄÄST! En gång Oddare, för alltid Oddare.


 

Snart blir det poker med killarna. Och sedan vet jag inte riktigt vad som händer, men en sak är säker; JAG ÄR REDIGT TRÖTT. 

Men ska försöka hålla mig vaken. Detta blev ett ganska dåligt och onödigt inlägg känner jag, haha men ville bara säga Glad Påsk till er och att jag saknar min Rickard. 


Ha det bäst, xoxo Linn


 
















Av Linn Karlsson - 7 april 2012 15:55

Glad Påsk på er mina fina!

Hoppas ni har/får en jättemysig dag!


Älska

  

Var precis hos Tilda (min syssling) och lämnade världens största påskägg. Seriöst, man skulle kunna få i en katt i det! Men Tilda blev iaf jätteglad och gav mig massa kramar och massor av pussar på kinden, hihi så söt är hon!

Själv är jag sjukt stolt över mina 3 påskägg som är på bilden över, haha (a)

Tilda

  

Idag har jag som vanligt varit uppe vid fyren hela dagen och grejat/träffat goa människor samt ätit sjuuuukt go mat! (en till anledning till att påskafton är bääst!)


  


Förtillfället springer jag runt och försöker hitta något att ha på mig ikväll. Ska faktiskt bort om redan en timme. Vi blir typ 30 st människor ikväll, Emanuel är också där så det kommer bli gryyyymt nice! Blir inte mer bloggning idag tyvärr, men ni får ha en härlig påskafton guys! Lova yaa!


 

Av Linn Karlsson - 6 april 2012 17:52

Dagens


 


HallåHallå! nu ska jag och mina päron snart dra oss bort till Folden där vi ska träffa släkten på pappas sida. Tar förmodligen lite foton som kommer upp på blogga imorgon!

Förut så gjorde ju jag och Emelie chokladbollar, haha! Gick faktiskt bättre än vad jag hade trott! Det gick att äta iaf! Nu har vi precis suttit framför tv i soffan och dött lite, göttgött!


Men kommer alltså inte kunna blogga mer idag, fööölåååt för dålig uppdatering i helgen, men hinner faktiskt inte! Ska bli bättre i veckan, puss! xoxo Linn


  


Av Linn Karlsson - 6 april 2012 14:56

Yoo Brooo's! Nu sitter Emelie här bredvid mig och kollar på bilderna från igår. Snart blir det ner och göra chokladbollar (jag ska försöka iaf), uppdaterar senare! Puss hej!  

 

Av Linn Karlsson - 6 april 2012 13:39

HOT STUFF

-Last night-

BildBomb

     


     
         

   

 

   

 

Av Linn Karlsson - 6 april 2012 13:08

WTF? Vad händer med the weather egentligen? SNÖ?! Åhherre...

Nu har jag precis ätit spagetti carbonara och duschat, göttans! Är verkligen helt slut från igår. Gaaalet skoj va det! LOVE YOU


Idag är det ju långfredag och imorgon är det PÅSKAFTON, vilket betyder att JAG HAR PÅSKLOV!

Ikväll blir det att träffa heeelaa släkten på pappas sida och imorgon heeela släkten på mammas sida, (=Emanuel!!!).


Ni får ha en bra fredag guys, puss!


Yoo

 

Av Linn Karlsson - 5 april 2012 17:45

Hej på er! Hinner tyvärr inte blogga idag för ska iväg med några tjejer och fira Elin som fyllde år i söndags! Kommer bli sjukt mysig kväll med tjejerna! Älska!

Hör av mig imorgon med bilder från kvällen, pusspuss!


Keep it up, yaa!

Ovido - Quiz & Flashcards