OnePhotoShoot

Alla inlägg under januari 2012

Av Linn Karlsson - 31 januari 2012 20:10

Hola Blogg'a! Sitter nu och snackar med mina gangsters om lördagen. Kommer bli feetttt!

Fyllde ju år för typ...Öh... 2 veckor sen (tror jag?!), hur som helst tänkte jag att vi skulle hitta på lite saker! Mer säger jag inte, men det kommer bli awesooome!

Skruttisarna (d.v.s. Elin, Emanuel, Adam och Emelie) har hittat på något knas som dom ska ge mig i present...oh my garden, vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av deras present, haha men kommer älska den no matter what!


 

Nu ska jag nog snart byta kläder till hotpants och hoodie, och sen blir det att se Top Model Sverige(y)


Love U guys! xoxo Linn



  


Av Linn Karlsson - 31 januari 2012 18:13

Hallå Goingar! Nu har jag precis kommit hem från golfen. Svinkallt ute ju! Nä fyf*n, antingen får det bli varmare eller så drar jag härifrån! Detta funkar inte längre, is och snö...pfft!


Skoldagen har varit helt normal, typ... eller vi dansade bugg på IDROTTEN, (sa jag idrotten?!) HAHAHAHAHA dog lite där när alla skulle dansa! Haha


Imorn blir det skola, dans och råå plugg... aja dans är ju gött iaf! 


Peace! xoxo Linn 



  


    

Ah juste, har börjat med Wordfued igen! Haha är sämst som vanligt;) men om ni har lust att äga upp någon på Wordfued så kan ni ju adda "Smööör"


 


Av Linn Karlsson - 30 januari 2012 20:54

Work it, Make it, Do it, Makes us 


Harder, Better, Faster, Stronger


  



Haha vacker bild värre! Bjussar på den!

Har inte hunnit bloggat idag som ni kanske har märkt.

För efter skolan så gick jag och åt på la casa med tuffingen Jenny och efter det så var det direkt hem på träning!


Skoldagen var helt okej faktiskt, lite seg efter helgen bara! (Whaa såg den sjuukt snygga killen idag!(a))

Back to normal life, fick tillbaka matteprovsvaren också, gick faktiskt helt okej! Mer än helt okej till och med! Stolt tjej!


Mindre roliga saker idag; missade min sånglektion, skolsystertid och kom 10 minuter försent till gitarrlektionen, blä på mig vad dålig jag är! Fuck. 


Efter skolan så åt jag med Jenny som sagt och sen tog jag legitimationkort eller vad det heter? Ahja you get it! Blev jättefult, menmen!


Sen kom pappa och körde mig hem till kära skaftö! Direkt upp till hallen och träna! Puh!

Fif*n vad gött det var att träna utan att ha tagit dom där fucking proverna! WHAAAA!

Träningen var verkligen superbra! Tränade i 2 timmar och 15 minuter (Linn=Död)!  Körde 15x15 i slutet, herreguh! Var helt slut efter det! Efter träningen var mina strumpor röda av blod?!?! Shit vad ont jag hade i fötterna, sjukt! Fick också reeeedigt skott på benet, blåmärke hejhej! Fint till idrotten imorn! Men annars var det en grym träning grabbar! 


Detta blev ett väldigt långt inlägg känner jag nu, haha. Nu blir det att plugga SO till imorn, redig tjej. I know!


Pussar!



 

Av Linn Karlsson - 29 januari 2012 22:00

Hej på er godingar! Hinner inte blogga så mycket, för ska gå och lägga mig snart!

Men förut så var vi ju hos kusinerna och kolla på bilder från Thailand. Åh vad jag är avis, vill också åka utomlands! Men vecka 8 drar jag ju till Spanien på golfläger, så jag ska väl inte klaga... men ändå!

När vi vad där nere fick jag försenad födelsedagspresent också!


  

Whaaa har jättemånga Iphone skal nu ju! heh...


 


Har precis sett på ett program på kanal 7 som handlade om en kille som är adopterad från Hanio (Vietnam), och han skulle hitta sin mamma! (Jag är också adopterad därifrån, för er som undrar.)

Jättebra program verkligen!

Vissa människor som var med i programet hade hjälpt mina päron också! Whaaa sketacoolt!


Hur som helst, efter programet så tog pappa fram saker från min adoption, t.ex. mitt första pass... Whaaa korv! 


   



Av Linn Karlsson - 29 januari 2012 17:11

 

Av Linn Karlsson - 29 januari 2012 16:36

 

Av Linn Karlsson - 29 januari 2012 15:42

Hello babes! Har precis kommit in från en långpromenad. Och då menar jag lååååång!

Puh, är typ död nu. Hahaha nä men frös rumpan av mig! Sketakallt ju!


Nu blir det mys med varmchoklad och film(Y) Lite senare ikväll ska vi ner till kusinerna som kom hem från Thailand inatt, det var på tiden! Har saknat sönder dom!

Ah och nån gång between that ska jag försöka titta lite på mina miljontals läxor också, gashh!


Ha det bäst godingar! xoxo Linn


Stolt fotograf, funderar på att göra tavla. Värt?

 




Ovido - Quiz & Flashcards