OnePhotoShoot

Alla inlägg under november 2012

Av Linn Karlsson - 30 november 2012 19:49

Todays


 

Hejhej, ska alldeles snart dra iväg hem till några killkompisar och spela FIFA. Kommer (as usually) bli galet roligt!

Idag har jag dansat efter skolan. Har ju fått låna danslokalen på fredagar fram till jul! ME GUSTA! Dagens danspass var hur gött som helst. Alla var ganska trötta efter skoldagen så vi tog det lite lungt, körde endast mage idag som styrketräning.

Ha en bra fredag, xx




 


Av Linn Karlsson - 29 november 2012 21:16


Tidningar, spotify och BJ. Har lite quality time för mig själv, eftersom jag nu pluggat rumpan av mig de sista dagarna. I deserve it!

Sitter atm och har lite deeptalk med min vän John, som just nu är galet flickvänskåt. Så om någon söt 15 årig tjej som är gaska lost + vill ha en pojkvän som är bra på att laga mat och gillar att mysa, då kan ni väl haffa. HAHA.

Snart hade jag tänkt gå och lägga mig i sängen och ringa Felixen, tagga fredag tomorrow!


xx

Av Linn Karlsson - 29 november 2012 17:20


OH MY APPLEPIE vilken seg dag. Skoldagen var GALET jobbig idag, luckily så träffade Felix typ 15 minuter efter skolan vilket gjorde dagen lite bättre iaf, förövrigt har dagen sugit. Fett mycket.

Imorgon är det äntligen fredag, vilket känns impresionante!

Ska spendera eftermiddagen i danssalen tillsammans med tjejerna (skaka rumphaaa!) och senare på kvällen blir det FIFAkväll med mina bros. Tagga!


Nu blir det ceasarsallad, One Direction och råplugg. PUSS 


       

Av Linn Karlsson - 28 november 2012 21:36

 

Av Linn Karlsson - 28 november 2012 21:19

I don't care, I love it


 


Sitter just nu och ser på Chelsea matchen och snackar med lite goa människor. 

Idag har jag varit och ätit kinamat med Elin, Antonio och Simon på Peking. Fettmedtrevligt! Har också hunnit med danslektion och innebandyträning under kvällen,

- that feeling you get after you worked your ass off. -

Snart blir det på med mjukis och fram med nya nr av Sofis Mode, me gusta!


xx



 

Av Linn Karlsson - 27 november 2012 20:09

My new awesome sweater


           


Whaaa den dödar! Den här tröjan är såå efterlängad ska ni veta guys. Beställde hem den för några dagar sedan från Chicy, grymt jao! (Bilderna är från Angelica Blick)

Anyway, idag har min Felix varit här, mys♥ Har faktiskt (trot eller ej) lagat pannkakor! Hur grymma?! haha...

Just nu ligger jag i sängen och ser på Portkod 1321 och ska snart börja plugga. Dagen har varit super, är dock jävligt less på detta vädret asså.


xx


Av Linn Karlsson - 26 november 2012 22:04

Godnatt bloggen


 


Kryper ner i sängen efter en go träning med laget och pluggfri kväll. Imorgon kommer Felixen hit, längtar sönder♥


PUSS GODNATT

Av Linn Karlsson - 26 november 2012 17:23

Welcome to our family


 


Åh mina nya älsklingar! Fick hem dom här goingarna idag, hur snygga?! Dööör♥ 

Anyway, idag hade jag tydligen kemiprov (trodde vi skulle ha det imorn...). Gick ganska dåligt, fick sjukaste blackouten så kom typ inte ihåg nått. Menmen, shit happens!

Om cirkus 30 minuter börjar min träning, så ska snart dra mig bort mot hallen. Hör av mig senare, 


KRAM  






Ovido - Quiz & Flashcards