OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 30 april 2012 21:38

- Healning pågår -

   

Hej på er! Hur mår ni mina sötnötar? Känner mig fortfarande lite lost sådär efter kratt-olyckan tidigare idag, HAHAHA åh gudamig jag är seriöst den klumpigaste levande varelsen på jorden! Varför är det alltid jag som råkar ut för pisamma/klumpiga moments?! Afhkhkhkhfhkn

Nu har jag iaf healat mig själv genom att göttat mig med Ben & Jerry's!


Ha det, pusspuss! xoxo Linn


     

Av Linn Karlsson - 30 april 2012 21:33

  

- Mormor & Morfar -


Gifta i 50 år idag


- Världens finaste och gulligaste människor -


Av Linn Karlsson - 30 april 2012 21:06

Favorit i Repris


Av Linn Karlsson - 30 april 2012 20:31

Linn Karlssons bästa tips nr.2:

Gå INTE på en kratta som är till för att kratta bunkrar!

Slutar med att:


  • Du får en kratta i ansiktet
  • Du ramlar baklänges
  • Du börjar blöda
  • Du börjar asgarva
  • Du känner dig som Sveriges största idiot

(Just saying!)

Av Linn Karlsson - 30 april 2012 19:23

-Krossat Vårgårda- Idag har man varit på Vårgårda och spelat in. Gick magiskt bra faktiskt! Känns helt okej när man gör 4 birdies(Y)

Banan var jättebra skick och ganska rolig och gå, såg också Sofie Bringer som också spelade in idag! Hoppas verkligen att vi kommer i samma boll på lördag!

Påväg hem från Vårgårda stannade vi på McDonalds och en liten stund på Torp. Kände mig verkligen fulare än en fisk när jag gick runt där sjukt trött i golfkläder!

Hur som helst, 2 shorts från Only blev det tillslut. Ett par vita och ett par jeansfärgade. Nöjd tjej, jao! Nu ska man bara bli brun också...


 


 

  

   

Av Linn Karlsson - 29 april 2012 22:59


-Godnatt guys- Imorgon blir det upp tidigt och spela in på Vårgårda GK inför regionalen i helgen, så jag blir borta hela dagen men uppdaterar imorgon kväll när jag har kommit hem! Sov sött mina fina, LOVE YOU

Av Linn Karlsson - 29 april 2012 22:58

 
Av Linn Karlsson - 29 april 2012 22:29



Linn Karlssons bästa tips:

Sätt dig ALDRIG i barngungor! Går fan inte att komma upp igen!...

(Just saying!)

  
Ovido - Quiz & Flashcards