OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 23 april 2012 21:10

USA 2012

 

Blackstitch

    

 

Runwaydreamz

    

Style by Tyra

   

Gina Tricot

   

Bild från WeHeartIt


  

Mad Lady

   

Jeffrey Campbell

     

Converse

Av Linn Karlsson - 23 april 2012 19:57


  - F*ck kemi -


Hej Hopp! Nu har jag precis kommit hem från Näreby (pay and play banan). Hela elitlaget spelade den årliga "Näreby Open" (skojtävling). Haha gick inte jättebra... men det har gått sämre! 

Skoldagen har varit som vanligt, utom att jag råkade låsa in min gitarr... men det är en lååång historia! 


Nu blir det plugga inför kemiprovet (...) samt lyssna på min feeeta playlist! PUSSAR PÅ ER


 


 

Av Linn Karlsson - 22 april 2012 20:03

What doesn't kill you makes you stronger  

        

Hej mina fina! Blev inte att se på film som jag hade tänkt. Ist snackar jag med RickTard som förklarar hur gott mat är, haha random guy(L) Love You

Snart blir det tapas med mina päron samt se på The Big Bang Theory (som dom är heeeelt beronende av...) Men det blir väl mysigt!

Imorgon taggar vi skolan, NOT!


-See yaa-


Av Linn Karlsson - 22 april 2012 18:52

- Dålig uppdatering - Förlåt för det! Men har suttit i en trång jävla bil hela dagen så har inte hunnit.

Åkte runt 10:15 imorse och kom hem runt 17:00 någon gång.

Nu har jag och Adam precis varit och sett på när mitt gamla lag spelade hemmamatch. (Slutade ju i fotboll iår) Men grabbarna var grymma! 5-5 blev det, men Grundsund hade matchen hela tiden! Åhh shit assså, blev jättesugen på att börja spela igen...

Träffade Emelie och Felicia ett tag också, trevligt trevligt!


Nu ska jag dejta min varma o'boy samt se på en äckligt bra film "What's your number" Mysigt värre! Ha en bra söndag, pusspuss


HAHAHAHAHA MINITEAM YAO!

Saknar stenåldern!


       

  

 

 


HAHAHAHA omg...(man var iaf söt på den tiden)

Love Yaa


 



Av Linn Karlsson - 21 april 2012 21:52

  

Levererar


 



-

Av Linn Karlsson - 21 april 2012 20:21

-Don't cry, say "fuck you" and smile-


   


 


Av Linn Karlsson - 21 april 2012 14:54

Dagens wft känsla:

Var inne i en affär och plötsligt kommer en polis fram till mig och frågar: "Var det du som hade tappat bort ditt barn?"

Jag: "Ähhh whaaat?!"

 

Haha åhherre! Idag åkte jag och pappa och spelade på Rotebro GK, väldigt fin bana faktiskt! Hade jättekul med min pisamma pappa och skrattade så mycket att jag tappade fokus och slog i vattenhindret... haha... (kom i 3 stycken tror jag?!?! haha omfg...)


Nu har jag och mina päron varit nere på stan och köpt MASSA godis, chips och Ben & Jerry's! (haha så tjocka). Har också träffat min största rädsla idag: Snurrande dörrar! Whaaa sååå läskigt! Folkets wft-känsla som uppstår när de ser mig springa runt i snurrande dörrar och försöker ta mig ut... Åh jag är så pinsam;/ haha


Ha en fin dag allihopa (och akta er för snurrande dörrar!) Puss


Kungligt

 





 



 








Av Linn Karlsson - 20 april 2012 20:54

    

Tjaaa! Hur mår ni babes? Fredagsmys eller? Nu har jag kollat runt på bloggar, facebook m.m Nu väntar tv:n, chipsen, godiset och soffan på någon, så får la ta och offra mig! hehe

Har också lovat folket att spela något på gitarren senare. Tänkte köra Utan dina andetag och Born this way, vad tycker ni om det?


Vi hörs, PUSS


Ovido - Quiz & Flashcards