OnePhotoShoot

Alla inlägg under september 2013

Av Linn Karlsson - 30 september 2013 17:54

 




Hej på er! Helgen har spenderats med Felix och min syster som har varit hemma. Mys♥ 

Hela lördagen var så himla bra. På kvällen fixade även jag och Felix världsefterrätt, chokladfondant. Dog matdöden.

Igår tog vi en lång sovmorgon, var ute på promenad och kollade på film. Mysdag helt enkelt.

På eftermiddagen åkte Felix iväg för att spela match och passade då på att springa 4 km samt köra intervallträning. Så himla gött efter en soffasittarhelg. Senare på kvällen runt 21:30 kom Felix hit igen. Gosen♥

Idag var det hemskt att gå upp ur sängen. Fyyy, hata måndagar. Som tur var så gick skoldagen rätt snabbt. 

Annars då? Idag tar jag en vilodag - kommer bli mycket träning den här veckan. Saknar min vän Micha oerhört mycket trotts att jag pratar med henne varje dag. 

Snart ska jag sätta på en äckligt bra film och unna mig med lite gott. 

 

xoxo

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 30 september 2013 17:33


Walkesborg

 

                               

 

Åh bästa laget♥ I fredags kväll var jag iväg till Uddevalla och bowlade samt åt på Harrys. Så himla roligt!


Dom hade med sig skitgamla innebandyställ och hjälmar till oss som började i laget förra året/iår som vi tvungna att ha på oss under bowlingen, haha åh shit va pin.

Kvällen avslutades på Harrys, sjukt rolig kväll!

 

xoxo    

Av Linn Karlsson - 28 september 2013 10:27

New in

 

Asså man måste ju bara ÄLSKA höstshopping.

Blir lika glad varje år när butikerna slänger ut all rea och fyller på med höstnyheter. Bästa som finns♥

 

                     

 

 

Av Linn Karlsson - 28 september 2013 10:17


  

 

Hejhej! I torsdags slutade jag min prao som vanligt 16:00, åkte sedan till Torp och mötte upp mamma för lite shopping. Blev en hel del!

"New in - inlägg" is coming soon... 

Senare på kvällen drog jag på träning, kom hem supersent så hann tyvärr skriva nått här på bloggen. Hoppas ni förstår mig! 

 

xoxo 

 

Av Linn Karlsson - 26 september 2013 08:10

Av Linn Karlsson - 25 september 2013 21:40


SNAPSHOTS

 


 


 

Hej på er! Kom hem runt 23 igår från träningen, var verkligen sjuuuukt trött efter jobbet också så uppdateringen var inte på topp om man säger så. 

Idag slutade jag 16 och åkte då direkt till dansen. Jag och tjejerna drog sedan ner till plasten och kollade på LFF-Oddevold matchen innan vi åkte hem. Riktigt bra eftermiddag med andra ord.

Anyway, sitter atm och pratar skype med min grabb och har nyss sett slutet på a walk to remember. Så himla längesen jag såg den! Bästa filmen någonsin♥ Jag som ALDRIG gråter till filmer satt verkligen och storgrina förut, haha.


 

xoxo 

 

    

Av Linn Karlsson - 24 september 2013 19:08

Av Linn Karlsson - 23 september 2013 20:25

Då var första dagen på min prao avklarad. (Praoar hos min gudmor på hennes kontor). Fick gå upp redan 5:40, omg. Stackars Felix fick också gå upp och äta frukost med mig så tidigt..

Jobbade iaf från 8-16. Var rätt trött när jag kom hem... haha.

Anyway, har nyss fixat naglarna och planerar just nu helgen som vi har framför oss. Skulle egentligen varit iväg och tränat nu men den var inställd idag. Don't know why. Men, men fick vara hemma och plugga inför matteprov ist.

Annars då? Helt random - Har ångest över att jag måste gå och vänta en heeeel vecka till innan jag kan träffa Felix igen.

Är på jakt efter den perfekta pälsvästen (som jag aldrig hittar).

Har druckit 4 koppar choklad idag.

    

xoxo

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards