OnePhotoShoot

Alla inlägg under december 2012

Av Linn Karlsson - 31 december 2012 12:00

Best of 2012


                         

Januari

// Firade min 13-årsdag med Gocart tillsammans med vänner //


      


Februari

// Träningsläger i Spanien med elitlaget //


  
  

Mars

// Sjöng tillsammans med F.L.O runtom i olika städer //


         


 


April 

// Påskafton - Oddarnas påskefyr är bäst  //

// Tjejkväll //

// Årets klumpigaste - Fastnade i bebisgungan i lekparken... //


  


 

         

Maj

// Dansuppvising // Tjejläger i Skåne //


               


Juni

// Midsommar // JMI //


                   


     


Juli


// Semester på Gotland // Njuter av sommaren // Spanien vinner EM //


            Augusti   

// BARCA - UNITED matchen (oförglömligt!) // Golf //

   September

// Skolfoto // Familjemiddag på Gullmarsstrand //

        Oktober 

// FIFAkväll med mina brothers from other mothers //

// Photoshoot med Micha //


 

               

November 

// Den 3 November fick jag äntligen kalla världens finaste kille för min pojkvän // Satsade HÅRT på dansen // Weekend i Göteborg // Konfaläger //   


         

              December

// Årliga pepparkaksbaket // Resan till Wales tillsammans med vänner (!) // Volleybollturnering // Julafton //


That was it, året har varit både jobbigt och tufft. Men när jag kollar tillbaka på dessa flashbacks så tycker jag ändå 2012 har varit ett mycket minnesvärt år trots allt.


xoxo Linn







    




Av Linn Karlsson - 31 december 2012 01:10

 


Så lyckad kväll! Förutom Lollo så är några släktingar här ikväll. Så har ätit tårta och supergod mat samt skjutit lite raketer. Lollo och jag har haft det så mysigt! Har kollat Gossip Girl, ätit galet mycket Ben&Jerry's, skrattat ihjäl oss och allmänt gått bananas. Har saknat hon så mycket under lovet!


  

Av Linn Karlsson - 30 december 2012 20:30

 


Åh tänk att det är nyårsafton imorgon! Taggar som tusan! På eftermiddagen kommer vi som vanligt åka till Lysekil för att se på fyverkerierna och träffa vänner. Under kvällen kommer jag sedan befinna mig i Brastad hos Felix eftersom jag ska fira nyår med hans familj. Kommer bli så mysigt! Kommer därför inte kunna blogga, så sitter atm och fixar lite tidsinställda inlägg.


xoxo

Av Linn Karlsson - 30 december 2012 20:30

      

Hey guys, kom nyss ut ur duschen och sitter atm och fixar makeup/håret tillsammans med Lollo samt lyssnar på Bruno Mars.

Dagen har varit så otroligt bra, fast morgondagen kommer det bli ännu bättre!

Anyways, sprang runt i onepiece hemma hos Felix hela morgonen. Haha så mysigt! Jag och Felix har också varit och letat efter paket till "paketleken" som vi ska ha imorgon tillsammans med hans släkt. 

Påväg hem från honom mötte jag upp Lollo som inatt ska sova här. Ikväll blir det alltså tjejkväll, var ett tag sedan nu...


xoxo



 


Av Linn Karlsson - 30 december 2012 17:24

Hej alla vänner, Louise här!

 

Nu sitter jag hemma hos Linn, på skaftö och äter noblesse. 
Känns så himla bra att träffa henne igen. Hon är ju en av mina bästa kompisar och jag har saknat henne så nu när vi inte har setts i skolan. Ikväll ska vi ta igen allt som har hänt under veckan ha de så mysigt. Vi ska äta lax och ha de gootttt. 

Vem är jag då? Jo jag heter Louise. Och är fjorton år. Jag bor i Lysekil, på andra sidan Gullmaren. Älskar att äta godis och mat. Hatar att träna.

Imorgon är de ju nyårsafton och jag tänkte dela med mig av lite nyårslöften som jag har. 


  • Inte skaffa någon pojkvän. 
  • Ta varje dag som den kommer, inte planera lika mycket.
  • Jag skall sluta bry mig om andras känslor när dom så uppenbart inte bryr sig om mina.
  • Jag skall aldrig ta varken mig själv eller något av ovanstående på allvar.
  • Jag ska spara alla mina kvitton. Och i sluter av 2013 ska jag räkna ihop hur mycket jag har handlat för under året.

Så de var några stycken. Nu har Linn dissat mig för att duscha. (Btw, om ni känner för det kan ni läsa min blogg.) www.nattstad.se/sisbabes.


 

 

 

Puss // Louise ♥

 

 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 29 december 2012 20:30






   


//Food @Mareld//Glad tjej efter lyckad spelning//

Pojkvän backstage//Soundcheck

 

 

Spelningen på Mareld igår gick jättebra! Blev dock lite småfel här och var i några låtar men sånt händer, right? - Glad tjej. 

Just nu sitter jag hos Felix och har nyss ätit pizza samt kollat på Monsters Inc, världens finaste film♥ 

Imorgon när jag åker hem ska jag möta upp Lollo för att sedan ha girls night at my crib. Ska bli så mysigt! Har inte träffats på hela lovet, så ska bli skönt att ha lite qualitytime med bf.

 

KRAM  

   


Av Linn Karlsson - 28 december 2012 16:00

 


Vaknade typ 2 timmar försent idag, sorry for partyrocking. Så idag har ja fanemej slagit världsrekord i att äta frukost och sminka sig snabbt. 

Dagen har tillbringats nere på Mareld där jag ska ha spelning ikväll.      

(För alla er som vill komma och lyssna så börjar det 20:00).

Kommer bli galet kul! 

Vi har soundcheckat och repat nästan hela dagen, så hoppas verkligen det blir en bra spelning ikväll.

 

Snart kommer hjärtat hit, längtar♥ Men först blir det sushi och JVM Svergie-Schweiz. Ha det bra guys, xoxo 

 

(Wish me luck, gracias.) 

 

 

 

Av Linn Karlsson - 27 december 2012 23:00

Victoria's secret fashionshow 2012

 

 

Såg ni VS i tisdags eller? (Showen sändes ju äntligen i Svergie då).

Säger bara en sak, Miranda Kerr DÖDAR♥  

Ovido - Quiz & Flashcards