OnePhotoShoot

Alla inlägg under juni 2012

Av Linn Karlsson - 29 juni 2012 12:43

Hej på er världens bästa! Imorse var jag och åt frukost med morfar och kusinerna, riktigt mysigt! Nu jobbar alla och jag sitter själv hemma och ser på Gossip Girl. Ovanligt, njaaa... 

På frukosten imorse fick jag reda på att jag ska gästsjunga på Mareld (resturang) IMORGON?!?! Whaaa, ÖVA, ÖVA, ÖVA!!!

Kommer antagligen sjunga samma låt som förra gången, Hollywood hills. Kommer bli skitkul! Så i eftermiddag ska jag sticka iväg och repa, let's f*cking do this!  


20:00-23:00 30 juni @Marled





Av Linn Karlsson - 29 juni 2012 12:20

This girl, she just made my day


:)


  


Blir så glad när jag får era kommentarer/frågor/mail, åh jag älskar er so much! Svarar på alltid på det ni skickar och undrar. Tycker bara det är superkul, så tvivla inte! Love to you!


kontakt: onephotoshoot@hotmail.com


Without YOU, I'll be nothing

Av Linn Karlsson - 28 juni 2012 20:04

Hej! Just nu sitter jag och tidsfördriver framför ett Gossip Girl avsnitt. Väntar nämligen på min kusin Jakob som ska komma upp och hämta mig med moppen (höhö), och sedan köra ner mig till "Odden" där vi ska se på EM semifinalen mellan Tyskland-Italien. Tyskland kommer krossa!


By the way, såg ni matchen igår? Grym! Spanien, I love you!

Det ända som saknades var Torres...(L)

(What tha häck, varför var inte han med och spelade?!)


(L)Fernando Torres(L)


   






Av Linn Karlsson - 28 juni 2012 19:52

Morgonen startade med smoothie, joggingtur och dusch. Härligt! Idag har jag varit inne på golfen och tränat samt spel på banan med Anna, Frida och Marcus. TrevligtTrevligt!

Har också varit och hälsat på min älskade morfar med kusinerna. Mys(L)

Och vill ni veta vad jag och Jakob (kusin) har gjort nu? Jo, sett på Ice age 4! Hardcore!!!

Satt och skrattade hela filmen, åherre älskar den! Ice age kan man aldrig växa ifrån. Håller ni med eller?


Ice age FTW


 




Av Linn Karlsson - 27 juni 2012 22:03

A smile is the best thing a girl can wear


 

Av Linn Karlsson - 27 juni 2012 22:00

New in


     

Av Linn Karlsson - 27 juni 2012 21:58

-Dagens-


 

Av Linn Karlsson - 27 juni 2012 21:47

Att kliva in i en Make up store butik, det är fanemej heaven. I LOVE IT! Idag var jag och mamma på Överby och shoppade. Och som ni nog fattar så fanns det en Make up store butik där (iii).

När jag fyllde år fick jag ett prisent kort på Make up store av min fina vän Jenny, så idag fick jag äntligen använda det!

Fick först 1 timmes sminkning samt kurs, och sedan fick jag välja ut vilka produkter jag ville ha för en viss summa cash, ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!

Make up store in my heart (L)


        




Ovido - Quiz & Flashcards