OnePhotoShoot

Alla inlägg under april 2012

Av Linn Karlsson - 26 april 2012 16:56

Shit happens but life goes on

  

Hej på er finaste läsare! Idag har jag (tyvärr) varit i skolan som vanligt och dagen har rullat på som den brukar (segt alltså). Tog också den andra sprutan mot livmoderhalscancer (hjälp!). Första sprutan tog jag för ca. 1 månad sen och den gjorde inte alls ont faktiskt, men denna... den kändes!

Men just beacuse I'm Batman så dog jag inte (bara lite).


Snart ska jag dra mig in till golfen och få privatlektion med Micke (tränarn) som också fyller år idag! GrattisGrattis!


Ha det bra, PUSSAR PÅ ER






Av Linn Karlsson - 25 april 2012 21:42

Kär i RONALDO

KUNG

<3


Ligger just och kollar fotboll i soffan. Åh Ronaldo är sååå KING! Sjukt bra match + chips, det är inte helt fel asså!

Nu börjar matchen igen, så ni får sova gott mina fina(L)


Älskar er


Av Linn Karlsson - 25 april 2012 20:33



   


Enjoy this MOMENT for this moment is your life


Hur mår ni mina fina? Själv mår jag helt okej. Sitter och plingar lite på gitarren och har ganska tråkigt faktiskt.

Imorgon blir det skola och SPRUTA (oh fuck...) så kommer inte kunna vara med på fotbollen på elevensval (ännu mer fuck...) Aja, senare på kvällen ska jag iaf in till golfen och få privatlektion med tränarn!

Nu blir det tv och äta, LOVE


xoxo Yourz forever

Av Linn Karlsson - 25 april 2012 19:07

Just beacuse I deserv it

 



Årets första glass - Yää - Likey!(Y) Idag har jag varit i skolan och efter det har jag dansat som vanligt. Mysigt, fast nä. (bara dansen)

Snart ska jag duscha och efter det blir det plugg, musik, käka och tv! Just de btw, missade ju matchen mellan Chelsea-Barca (...) men såg lite repriser och sånt idag. JÄÄÄKLAR va snyggt av TORRES i slutet! Sjukt!


Ha det bäst! Massa kärlek //Linn



 

 

Av Linn Karlsson - 24 april 2012 21:17

    


 

- BAM -


I did it! Jag lyckades läsa igenom alla fucking kemisidor! (nu ska jag bara läsa dom 100 000 000 gånger till, yääy...) afjhkfhkfhkf kemi suger...fett. Åh taggar verkligen inte prov! Men that's life!  

Nu missar jag Barca-Chelsea också! Åh hathatahata kemi! Men eftersom jag är Batman så klarar jag allt, right?


Ha en bra kväll babes! (själv ska jag råplugga sönder) LOVE YA



-

Av Linn Karlsson - 24 april 2012 19:19


- I had a dream I was king,

 I woke up still king. -




Av Linn Karlsson - 24 april 2012 18:52

Hola! Hur mår ni guys? Själv har jag reeedig huvudvärk.. fan, måste man knarka alvedon för att få bort huvudvärk eller?!

Hur som helst, skoldagen har varit riktigt chill idag! Hade inställd spanska (!!!) Grymt ju! HATA SPANSKA


Efter skolan stannade som vanligt jag, Elin, Emelie, Anna och Frida och åt på golfkrogen. Mysigt värre! Och sen tränade vi några timmar och gjorde tester m.m. OCH SEN KOM ÅSKAN OCH ALLT J*VLA REGN! SJUKT va det regna asså! 



                


 



Av Linn Karlsson - 23 april 2012 21:30

Hola Amigos! Nu har jag precis pluggat och packat inför idrotten (sim...) imorgon. Damn, kommer sjunka som en sten. Sjukt tråkigt att simma med klassen faktiskt. IT SUCKS. Men som min älskade vän Emelie Kalentun brukar säga (seriöst osv...) "Det är bara att göra det bästa av situationen och tänka positivt!" Haha för go är hon!

Snackar såklart som vanligt med min Rickard som än en gång sitter och förklarar hur magiskt gott mat är. Hahaha jag dör här(L)


Vi hörs imorgon babes, LOVE YA


 


Ovido - Quiz & Flashcards